11/11-08 Tisdag! Lite sjuk! :(

Vaknade med en go forkylning, sadar gott sa man inte kan andas och ont halsen, men kunde inte ta ledigt inte, var bara till att ga upp och fa liv i Cole, nast intill omojligt, far typ saga till tre ggr innan hans ens satte sig upp i sangen. Carson ar lattare, hon hoppar upp, huttrar lite grann sen ar det full fart.

Var ruggit kallt, typ -5 grader nar de gick. Tog en promenad till posten for att posta lite brev, men det var stangt, himla typiskt, Veterans day sa da har tydligen posten stangt, gjorde ingen workout eftersom jag inte kande mig 100.

Akte till Walmart och Jewels och handlade lite mat, hade ingen mjolk sa jag fick mata Carson med vindruvor och mandariner pa burk till frukost for hon gillar tydligen inte macka :S

Kopte en ny sweetchilisas sa nu blev thaimaten mycket godare. Satt lite vid datorn, sen blev det en dusch och fixa lite.
Barnen kom hem vid fyra, Carson gick till Eden och jag satte igang med mat. Blev kottbullar, hade tankt kokt potatis men suger verkligen pa att koka potatis sa det blev potatismos, lingonsylt, kokta morotter och sas. Hur gott som helst om jag far saga det sjalv, barnen gillade det oxa. Fick nastan lova att gora det pa Thanksgiving och jul, sa att jag kunde gora kottbullar till jul, for det ar ju anda svenkst, maste ju ha ett litet svenkt julbord med.

Kottbullar, redo att stekas! In action!
 Barnen gillade det! Ser kankse inte allt for gott ut men det var det!
 Mina barn det!  Oftast gulliga sma anglar! MAT!


Kvallen fortsatte med lite brak, fick ryta till lite pa Carson nar hon vagrade ga ut med stackars hunden men nar hon kom in igen sa var det som inget hade hant, nastan, lockade med paj och whipped topping :D

Sen var det duschtime, Carson ar en duschguru, jag och Cole satt och pusslade sa lange. Efter nagon halvtimma i duschen hor vi hur det borjar droppa, fragar Cole om det ar hans dusch, han gar och kollar och ser att det droppar fran taket, fran MIN dusch! Blev operation torkning. Aaron blev ju inte precis overlycklig over detta, men men!


Carson i min sang, storytime!


Storytime med Carson!


Kopte lite brieost idag sa det blev nagra kex till kvallsmat. Aaron tyckte oxa om maten for ovrigt, tur for honom for det var kanon! :D


Det var det, far se om det blir lopning i mon, kanner mig ju som sagt inte 100 inte bra att springa da!


Kopte en vinterjacka idag med, lite gamla saker oxa som jag inte visat an!


Inkop!

 
Bruna skor fran NY 19$
Svarta stovlar fran ALDO 120$ :S
Halsduk fran HM 14$
Jacka, Colombia fran TJ Maxx 106$


 


 


Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

hoppas du blir battre till lordag jennie lilla. oh btw gillar Carson den grona trojan eller? :P

2008-11-12 @ 17:57:14
Postat av: jennie

Till Evelina:

Joda, det ska nog ordna upp sig, fick massa medicin av Tina, tror Johanna smittade mig :@

Jo, det gor hon :D sager ju att hon alltid har samma klader pa sig :D

2008-11-12 @ 20:48:55
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill med ha dom skorna! Asballa ju"

2008-11-12 @ 20:52:14
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0