12/11-08 Intressant dag!

Vaknade idag med tat nasa och ont i halsen. Tina var hemma, och vi rakade vacka henne :S illa!
Gick upp och sov igen till halv elva, SKONT!

Satt och snacka med Tina medan hon packade sin lunchbox, och laste i Skinny Bitch boken, som hon kopte for att vi ska bli snygga till beach 2009, kommer nog ga bra :)
Sen blev det en liten promenad till posten som hade oppet idag. Nar jag var klar var det en tant som var fore mig som vanatde pa mig, hon fragade om hon hade hort ratt att mina brev skulle till Sverige. Hon hade tydligen slakt i Sverige och bjod in mig till sin kyrka :) gullig tant!

Promenad hem och sen liten med Snickers, dusch och sen "frukost" klockan hade hunnit bli halv tva :S
satt vi datorn tills barnen kom hem, satt dar fran och till anda for Aaron var hemma.

At middag, kyckling och ris, toppade min mat med curry, blev super och en god sallad med keso i till det.
Hade fatt massa svar fran au pairer fran en annan angentur, Culture Care, sa det var kul. Bland annat en svensk kille som ville ses pa en kaffe pa Starbucks kl 18.45. Klockan gick, ingen som ringde. Tills slut vid atta ringde jag, visade sig att jag gett fel nummer :S opps!
Men men, han verkar as skon och kanner tydlligen halva varlden :) sa det kanns lovande. Lovade att jag skulle klippa mig i mon oxa, sa det far jag val ta och gora da.

Ska ta och kolla pa lite Scrubs sen blir de sangen, tror workouten far vila i mon oxa, blir nog bara en promenad, skadar nog inte!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Amanda

Oohh vilken dejt jennie ;) :D

2008-11-13 @ 17:16:36
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0