13/11-08 Cole 11 ar!

Gick upp lite tidigare idag for att hinna gora frukost pa sangen till Cole som antligen fyllde 11 ar idag. Blev scrambled eggs, varm choklad och en houngsmacka, precis som han hade bestallt. Hittade ett ljus och tog en svensk flagga, hittade ingen amerikansk. Vackte Carson som forst inte ville ga upp men jag lockade med varm choklad med extra marshmallows i. Tankte vacka Cole med skonsang men dessa ungarna sover ju som om de vore doda, sa han horde inte ens min sang, fick spraka lite latt pa honom istallet, da jag hade en bricka i handerna.

Gav honom en liten present som jag tror han blev ganska glad for.
Gick en promenad sen blev det dator oh frukost.
Stack ner till Starbucks for att antligen traffa Eric pa en "kaffe" visade sig att ingen av oss drack kaffe men vi hade ruskigt trevligt anda, klickade med en gang, nastan laskigt.

Vid tva, efter ungefar 2 timmar brot vi upp, jag skulle hem till Aaron och prata om skola. At en mamma macka och akte och hamtade Carson och korde henne till fotbollen, stannade dar och laste tidning. Hem och ata enchiladas ellet natt, gott, som Aaron hade gjort, och min rulltarta till efterratt, succe :) var svingod, och de tyckte om den oxa.

Upp och gjorde mig i ordning och gav mig ivag for att aka till Eric, hittade ratt med en gang, aven om jag nog inte gjorde en helt korrekt hogersvang in pa en vag, var lite distraherad av en viss person i telefon.
Fick traffa hans buddie Manuel och en annan tysk tjej Christine. Akte till en restarurang, typ Buffalo Wild Wings eller natt och traffade massa andra manniskor, var 6 svenskar av 15 mojliga, helt otroligt, och har har jag gatt och trott att jag varit ensam svensk i tva manader.
Hade mycket trevligt, fastan det var lite svart att hora vad alla sa da alla amerikanare skrek, var en sportbar och de visade football.
Akte hem vid 12, somade vid 1, trott som en banan men valdigt glad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han Eric verkar intressant ;)

2008-11-14 @ 21:29:08
Postat av: Sophia

haha, intressant & me massa sköna vänner verkar de som! kul att du hittat nytt kött :P Love you hun!

2008-11-14 @ 23:21:29
URL: http://metrobloggen.se/smt
Postat av: Anonym

Ja han Eric altså.. PARTY IMORGON LR?! :D

2008-11-15 @ 09:21:30
Postat av: juliaa

hehe vet inte.. det blir vad man gör det till. om jag ligger i och gör det bra kommer det inte bli slappt, men ja det är lång tid kvar..

2008-11-16 @ 12:42:27
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0