14-16/11-08 Helgen!

Fredag 14/11
Ungarna var lediga sa jag blev uppdragen klockan nio av Carson, as trott men hon var hungrig och uttrakaf stackarn.
Gjorde frukost och cyklade till biblioteket, fick nastan med mig Cole oxa, men han blaste av i sista stund.
Sen blev det varsin tv for ungarna och datorn for mig en stund. Gick med Carson til en kompis till henne. Cole och Aaron akte till ett museum down town Chicago for att sova over, en san father and son grej. Bakade kolakakor som var otroligt poppis av hela familjen.

Goda kakor!


Sen kom Tina hem, snackade lite, gjorde lite latt fredags middag, chicken nuggets, riktigt goda fries och pizza, Tina sa att det var onyttigkvall.
Eric kom forbi en stund och snackade lite, Carson var med och showade aven om hon lovade att inte gora de, men men.
Ringde Evelina vid nio och snackade med henne om allt och inget i typ 2 timmar, var riktigt kul.

 
Lordag 15/11
Gick upp halv tio, promenad, dusch och snabb frukost. Akte med Aaron, Cole, hans kusin Cayle och Cole's kompis Mickey till Milwakuee for att ata pa en Spy bar restaurang och kolla nya Bond filmen. Var svintrott, fattar inte varfor, feber fortfarande tror jag.
Pojkarna tyckte att restaurangen var asgrym, hade hur kul som helst, var massa londorrar och detektivsaker overallt, for att komma in var man tvungen att hitta en spak, var ratt latt, hittade den jattasnabbt men det kunde varit kul. Val inne kunde man sen se andra som kom in och letade efter ingangen.
Bion var helt okej oxa, sa till Aaron att jag nog dock maste se den igen med antingen svensk eller engelsk text, hanger inte med pa allt som hander, ganska svar och trakig handling men sevard.
Racer hem och gora mig partyfin. Evelina kom och plockade upp mig, sa akte vi till Thomas. Kopte en jattefin flaska med tillhorande glas till honom.
Hade kul, kandes som kvallen blev kort bara, akte hem vid 3 tror jag, somnade vid 4 nagongang.

Me and my best friend here!
 
Fodelsedagsbarnet sjalv!


Johanna var med saklart oxa!
 
Har va jag!

Eric med sin ackliga jager! Usch :)




Sondag 16/11
Vaknade fran och till mellan 9 och 11, gick upp klockan elva till slut. At frukost och snackade med Evelina om gardagen och sa.
Sen dusch och ivag till IKEA, Evelina skulle ha saker till sitt lilla kalas nasta vecka, ska gora prinsesstarta, ville ha min hjalp, :S vet inte om jag ar sa bra pa prinsesstarta dock. Kopte en ljusslinga till mitt rum, lite juligt och nytt knackebrod.
Sen akte vi och kollade pa ackligt stora hus i South Barrington, assa fattar inte var folk far sina pengar ifran, ackligt!
Tankte knacka pa och fraga om de mojligtvis behovdes aupairer har, men det sag ganska dott ut, alla var val i sina andra mansion hus pa varmare platser i detta land.

Stort hus!

STORRE HUS!

Evelina och vart framtida boende!

Jag och Evelina har bestamt att vi ska bo i ett sant har hus ihop senare i vart liv, nar vi ar rika och beromda.
Sen at vi mat pa Chili, forrat och efterratt, bra kombination tyckte vi.

MAT, forratten, sota sma hamburgare!

Efterratt!


Sen hem och vanda i princip, akte och hamtade Johanna och kollade pa High School Muscial 3 igen, var faktiskt battre denna gangen, ska nog be Tina ladda ner soundtracket.

I mon ska jag och Aaron aka upp till Social Security officet igen for att fixa mitt SSC for ANDRA gangen, blir sa himla trott, men men!

The truth!
Haha, klockren eller vad!

Kommentarer
Postat av: Mandylicoius

Kola-kakor is the shit ffs!! ;) Försövrigt har jag siktat in mig på en "ny" bakgrej imrong. Vaniljhjärtan. Får se hur det blir med det ;) Kram!!

2008-11-25 @ 22:52:25
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0