17/11-08 Social Security office - AGAIN!

Gick upp 7.45, trott som en jag vet inte vad. Tankte att en dusch ska nog gora susen. Jennie + dusch pa morgonen = daligt, ar ju for skont att duscha varmt efter att ha klivit upp ur en varm sang, sen ut i kylan, inge skont.
Slangde i mig en snabb frukost och drog ivag med Aaron i min lilla racerbil utat nagonstans for att aka och fixa mitt SSC IGEN, blir de sa himla trott. Somade nastan i bilen dit, som tur var gick det fort pa sjalva stallet, hade nog somnat staende annars. Blev annu trottare da tanten i luckan bara kollade mitt pass och mitt referensnummer, hade ju liksom redan ansokt om ett sa jag fanns med i databanken. Hon skyllde pa att Baltimore eller natt, dar de gor korten hade haft problem just den veckan da mitt kort skulle skickats, men utskicken, darfor inte mitt kom. Sikken dum forklaring, Aaron blev skitsur, sa "varfor kunde de inte skicka dem veckan efter?" kan man ju fraga sig. Nu sa hon att de skulle komma denna eller nasta vecka, far hoppas att de kan gora det da, behover det for korkortet!

Akte till Walmart for att lamna in och kopa saker. Assa manniskan pa "lamna tillbaka disken" var nog den segaste jag nagonsin varit med om, fick verkligen panik, hade kunnat aka till manen och tillbaka, fattar inte hur svart det kan vara att retunera (sa heter de) tva saker, och satta tillbaka pengarna pa kortet igen, aja!

Aaron koper grejer!

SIMS IKEA!

Somnade i bilen hem, himla skont. Kollade pa Guldkompassen, somande efter det och sov i en halvtimma tills Carson ringde och fragade om hon kunde leka med Grace, fick fraga Aaron for bada var hemma.
Gick tillbaka och kollade pa Grey's Anathomy forsta sasongen, himla bra, ska kolla mer i mon, typ ledig, Tina ar hemma, ska vara med sin systerson som kom. Han och hans mamma Sara, Tinas lillasyster som visade sig vara 22 :S fattade inte jag.
At typ wrap, de andra at "slanga in i ugnen" pizza, inte sa sugen pa det, har blvit mkt sant det senaste, har inte haft nagon mat, den delen star Tina for och hon har inte vart hemma sa :)

Sen kom Eric en stund, gick en promenad i snon och sen kollade vi pa en "skrack film" var ju inte laskig nagonstans, Lost Boys The Tribe, mest tontig, gillar inet vampyrfilmer alls.
Snackade lite med Tina, nu ar klockan mycket, ska sova, har nog sovmorgon i mon dock, skont! :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: ellinor

SIIIIIIIIIIIIIIIMS ! :D<3

2008-11-18 @ 09:59:02
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: Eric

Grym film du, det var då inte jag som valde den haha!

2008-11-18 @ 14:05:52
Postat av: julia

taack. jag praoar på magdalena mode ^^ haha

2008-11-18 @ 17:11:56
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0