18/11-08 Sova lange dag!

Vaknade klockan 11.22, sa himla skont. Vaknade dock av att Aaron sagade ner grenar precis utanfor men vad gor det nar man ar trott och har oronproppar! :D
Gick en svang, svinkallt men skont! In och duscha, gjorde faktiskt lite situps, langesen nu. Hade ju break forra veckan pga forkylning!
Tina var i gang och stadade for fullt och ville att jag skulle plocka upp och stada ungarnas rum oxa, sa det agnade jag mig med i typ 2 timmar. Himla dammigt, slog nog rekord i damnysar!

Var ratt slappt, at lite yoghurt. Sen fick jag pussla ihop ett pussel, skitsvart, for att annars skulle bitarna ramla ut och forsvinna!
Ungarna kom hem, sa Aidain blev jatte glad, deras lilla kusin som spenderade natten har. At typ soppa som Tina gjort, och brannde mig pa tungan, som alltid.
Gick ut med Snickers, sa ackligt kallt, kan bero pa att jag inte hade sa overdrivet mkt pa mig oxa men. Satte mig och kollade nagra avsnitt av Grey's. Fick sallskap av mina underbara hostbarn, de gillade det, sa dar satt vi i typ 1.5 timmar innan det var laggdags for dem. Jag kollade ett till, sa himla bra. Sag det inte nar det gick hemma, var innan vi hade 5.an!

Min dag, inte allt for spannande, blir sa ibland, men men!
Ha de toppen alla underbara! ♥


Kommentarer
Postat av: Henke

Som vanligt när jag kommenterar din blogg så är det för att märka på ord. :)



"Himla dammigt, slog nog rekord i damnysar!"



Visst är jag trött nu men damnysningar är ett himla roligt ord.

2008-11-19 @ 20:08:53
URL: http://hengo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0