19/11-08 Min nya drog!




VET, jag ar as efter men alskar det! Lanade tva boxar, forsta och andra sasongen pa biblioteket i fredags och jag bara alskar det! GREY'S ANATOMY!!!

Haller med Meredith oxa, responsibilty sucks! Sa himla trots samt, att inte har nagon som kan sta bakom en. Ar livradd for att borja jobba. Kanns som att man absolut inte far gora fel i jobbet! :S och sa ar sa manga andra inblandade i vad man gor. Fick liksom forsmak av det nar jag jobbade pa Ekhaga i somras, livradd for att gora fel och fa personal och anhoriga pa sig!
Men men, de loser val sig, har ju ett ar kvar att gomma mig har, med bara lite responsibility!

Kommentarer
Postat av: marie

Jaaaa! Jag har med dom! Dom e så bäst! Jag måste köpa 3:e å 4:e!

2008-11-20 @ 04:24:26
Postat av: jennie

till marie:

Eller hur, ska kolla bibblan pa fredag :D bara maste se mer! :D

2008-11-20 @ 05:29:50
URL: http://chicinchicago.blogg.se/
Postat av: julia

ÅH! fuuuuuuussssskkkk juuh!! jag vill också ha dom :))

2008-11-20 @ 14:05:04
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: Jennie Segvall

Jennie, jag har boxen hemma 1-3 så bra ! Nu väntar jag bara på att man kan köpa 4:an också ! Dyker den upp hos er som säkert är före oss i Svergie måste du säga till mig ! KRAM

2008-11-20 @ 20:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0