20/11-08 Love remains the same!

Vilken dag! Gor ju knappt nagonting, fattar inte! I gar gjorde jag knappt nagot heller, darfor det bara blev ett inlagg om Grey's, ar min basta van! :P
Nej, tro nu inte att jag ar bitter, ar jag verkligen inte. Ar bara sa himla kallt ute sa jag vill helst halla mig inne! Kallt inne oxa i och forsig, annu en anledning att halla sig inne, tar ju 100 ar att bli varm igen om man vart ute! :D

Vaknade halv elva, sangen var en enda rora, kan ju undra vad jag holl pa med!! Tog pa ga ut och ga klader och gick ut i snostormen :S usch, sag ut som en snogubbe efter 5 min. Kom in lagom snygg, med kinder roda som julapplen och tar som piggelinglassar! Dusch var skont, efter att ha statt en stund framfor spegeln bestamde jag mig for att inte hoppa over workouten, bra Jennie!

Blev ruggigt sen frukost, halv tva hann klockan bli :S Hade langt samtal med Tina!! Var lite lagom jobbigt sadar men men!
Sen blev det datorn i en halvtimma, innan jag tankte aka och hamta Carson och kora henne till fotbollen. Behovde dock inte det for Aaron ville dit och prata om basket, sa det blev hem igen och sitta lite till vid datorn.

Ringde Aaron och fragade om middag, laste hans tankar, blev kina mat :P mums! Ringde Carro och pratade med henne i en halvtimma, hon horde inte vad jag sa, det knastrade sa hon forde samtalet, men detta sa hon nar vi skulle lagga pa hon ar for rolig! :D

Sen blev det mera Grey's, sa himla bra! Upptackte att den andra boxen jag hade var inte bara 6 skivor utan 5 avsnitt pa VARJE skiva x 40 min = MYCKET GREY'S :D:D vet vad jag skall gora i mon!!!

Natti natti folks!!



Bra lat!
Star 105.5, dar har ni min vardag!!

Kommentarer
Postat av: Jennie Segvall

Hej jenn. Läser bloggen flitit ska du veta :) vad handlade samtalet med tina om ? usch ja gillar inte heller när de är kallt ! ha de, kram

2008-11-21 @ 23:13:45
Postat av: jullan

tacktacktack! :D

2008-11-24 @ 17:46:48
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: jennie

Till Jennie Segvall:

Kul att du laser min blogg. Grey's sasong fyra finns har, du kan nog ga in pa bestbuy.com och kopa den om du vill!

2008-11-25 @ 04:50:59
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0