24/11-08 Mysa!

Igar var det bara en slappar dag, gjorde knappt nagot vettigt. Pratade med min alskling som befinner sig i Argentina just nu, var lite hackigt men kul att hora hans rost igen.
Akte med min kompis Eric till Best Buy for att kolla pa dator som jag kan kopa pa Black Friday, nu efter thanksgiving.
"Jobbade" pa kvallen, Aaron var hemma men jag var delaktig i barn och matlagning. Blev Fajitas, mycket gott.
Lite Grey's nar de hade gatt och lagt sig, ar verkligen ett ma bra program, kan inte annat an alska! For alla som vill veta sa finns sasong fyra pa dvd i det har landet.

Gammal bild men OJ sa mkt karlek!!



Gammal bild fran mitt klanningsletande forra sommaren!! Tre av mina basta!! Love you and miss you!!





 


Kommentarer
Postat av: Jennie Segvall

Jennie har du lust o köpa den till mig? så sätter ja in money på ditt konto ! ? kram

2008-11-25 @ 16:54:14
Postat av: Ellinor

Du är bäst <3

2008-11-25 @ 18:08:53
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0