25/11-08 3 manader i USA!!

Gick upp tidigt idag, halv sju ringde klockan, for att jag skulle vacka Cole tidigare for att han skulle hinna till tandlakaren till halv atta. Han var dock inte sa himla glad pa mig, ville sova langre. Sa jag lat honom sova till 6.55. Var lite orolig att han inte skulle hinna, men killen hade eld i rumpan, kladde sig, at och borstade tander pa 15 min, helt galet.
Sen var det Carsons tur, det gick toppen, hennes favvojeans hade en flack sa hon hade lite problem att hitta andra klader, saklart, men tack och lov for mjukisbyxor.

Hade ju tankt springa men var inte alls sugen pa det, sa det blev en laaang promenad istallet pa typ en timma, sen workout i kallaren, var riktigt gott. Duschen satt skont efter det. Tina ringde och fragade om  jag ville ata lunch med henne. Vi akte till Sweet Tomatoes, ett buffe stalle. Jatte gott, fanns en jatte stor salladsbuffe, sen fanns de pasta, soppa och pizza. Till efterratt kunde man ta mjukglass, var tvungen att prova, man fick ta det sjalv ur en glassmaskin, svinkul. Glassen var dock lite isig.

Akte hem och slappade vid varsin data. Satt kvar dar resten av kvallen i princip. Aaron och Tina akte till Walmart for att kopa pajformar, kom hem med lite mer saker. Carson gick till Colbie och Cole kolla tv. Sjalv kollade jag pa Grey's, sa klart!
At Fajitas till middag fran igar och testade Aarons pumpkinpie, mycket god faktiskt, for er som inte smakat, sa smakar de som mjukpepparkaka i princip.

Tina ville ha popcorn, sa jag fick stalla mig vid spisen, de blev svin goda IGEN :P Kollade lite tv med Carson, typ Let's dance, hette dock natt annat som jag inte kommer ihag nu.
Evelina ringde, alltid lika kul att prata med den skaningen :P suger att hon ska jobba hela helgen :( men kanske kan fa se henne pa lordag, hejda party for en tjej.

I mon ar barnen lediga, Tina ar dock hemma. Vet att jag ska ta Snickers till tvattning klockan 14 i alla fall, skulle fa Tinas creditcard, sa jag fragade om det var okej att aka och shoppa sen :P

Natti natti

Ska tanka pa Niklas som sitter pa ett flygplan nu pa vag hem till Sverige, lanadar i Danmark kl 8 pa torsdag svensk tid!

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

alltid nice att prata med dig med. :)

du får hucka upp mig med en göteborgare sen. LLÖÖÖÖVVVEEEE er dialekt ;)

2008-11-27 @ 01:03:17
Postat av: ellinor

HAHA JAAA, hur skall jag klaara mig utan historia boken ? :)))

har du bara varit i usa i 3 månader känns som att du varit där i 1 år redan :( :)

<3

2008-11-27 @ 09:17:28
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: jullan

heej! :D

händer mycket där borta på andra sidan atlanten nu ju. är det med erik du ska åka till fjällen? :)

och vi vill se en bild på datorn!!

puspuss <3

/lillsyrris.

2008-11-29 @ 15:31:47
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: jullan

heej! :D

händer mycket där borta på andra sidan atlanten nu ju. är det med erik du ska åka till fjällen? :)

och vi vill se en bild på datorn!!

puspuss <3

/lillsyrris.

2008-11-29 @ 15:32:17
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0