29/11- LYCKLIG!!

Nästan barnsligt hur lycklig man kan vara för en dator men SVENSKT tangenbord, dock är det svårare än jag kunde tänka mig att gå tillbaka till de tre kära små åäö, men man lär väl sig.

Bowlingen i går gick skitbra, spöade dem så hårt IGEN, men sista serien gick sådär, var lite trött. Kom hem och kunde så klart inte låta bli att öppna min lilla skatt och börja installera, såååå himla kul. Hittade att man kunde välja svenskt tangentbord, gjorde mig ännu gladare.

Vaknade pigg och glad klockan 10.50 i morse, solen lyste och det var 2 grader varmt så jag snörade på mig mina utslitna springskor och tog en halvtimmas löpning. Fick kramp och allt vad det heter, känns bra att ha ett par nya.

Sprang runt och plockade, huset såg ut som ett bombnedslag, som mamma skulle ha sagt, Sen slängde jag in en tvätt och tog mig något att äta. Eric kom en sväng, han sov as länge så vi hann inte mer än att ta ut Snickers, kolla lite på min dator och kolla ett avsnitt av Grey´s!

Nu sitter jag och väntar på att min pasta ska koka klart, vilken lördagsmat va!? Evelina ska komma och hämta mig så ska vi åka på en hejdå fest hos en tjej som jag träffat en gång, men men, kan nog bli kul andå!

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Äntligen :)))

himla fin var den !

2008-11-30 @ 11:35:28
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0