30/11-08 Glad, eller vad man säger, Första Advent!

Om det är någon gång som man verkligen känner att man bara vill vara hemma i Sverige så är det nu, när julen börjar komma, när alla börjar prata om julbak med knäck, lussebullar och julmust, men tack och lov för IKEA säger jag då.

Min kära kusin påminnde mig och att julkalendern börjar i mon, vilket betyder att Jennie kommer bänka sig framför sin nyfunna kärlek, (läs: min dator) och kolla, gjorde jag förra året oxå, sååååå himla mysigt, hoppas den är bra, annars kommer jag kolla på den från förra året.
Som sagt, idag är det första advent, Erik Johansson fyller 19 år och jag försöker bli vän med trillingarna åäö igen, svårare än man tror att ändra sig igen efter att ha skrivit med a och o u 3 månader, så om det blir lite fel får ni ursäkta.

Gårdagskvällen ja; serverades ju mat där, himla skit, när man ätit halvkoktpasta indränkt i ketshup, men men, gick på desserten desto mer. Var lite halvsegt, var inte alls på partyhumör men så ringde en mycket speciell person som fick igång mig, blev väldigt glatt överraskad. Denna specille person var så klart Niklas. Efter ett samtal på nära 11 min var jag på G igen, det sjungs lite kareoke och sen bar det av till en all aged club för lite dans. Var riktigt kul, blev dock lite chockad över vad flickorna hade på sig, för det var inte mycket precis, såg i princip ut som de glömt kläderna hemma.
Åkte hem med svidande hals, torr, och tjutande öron och somnade vid 3.

Nu håller vi på och pyntar, ska ta kort till er, så ni får se vårat christmas tree, platsgranar, inte så kul men, antar att det är det som gäller när man borjar pynta en månad innan jul.

Tjolahopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0