6/11-08 Irrat runt!

Gick upp med barnen! Akte med Tina till hennes farbror for att byta olja pa hennes bil. At jattesota sma hamburgare pa White Castle. Gick en kort promenad nar jag kom hem och stannade hos Stephanie Cucola och pratade lite om NY och traning, hon vill ga med mig ut och ga nagon dag. Gjorde workout sen dusch. Blev konstigt, allt blev liksom fordrojt i och med att jag akte med Tina.
Akte och hamtade upp Carson efter skolan for att aka direkt till hennes indoor soccer practise. Assa den hallen var inte att leka med. En hel elvamanna hall med konstgras gjord for bade fotboll, amerikans fotboll och baseball.

...

Carson narmast!


Gjorde flygande jakob och sallad till middag, supergott.
Sen ville Carson bada sa vi tog pa oss bikinis och hoppade i badkaret med MASSA skum. Gjorde frisyrer och var allmant barnsliga, sen fick vi springa in i mitt rum och duscha av oss.

I mon ska jag aka till Woodfield och lamna tillbaka och bestalla nya stovlar pa Aldo,de var as snygga men for sma.
Ringde The Social Securtiy office idag och fragade vart mitt kort var. Hon sa att det var skickat men att posten nog inte ville lamna ut det for att det star Meeke och inte Thielen pa brevladan, sa hon ville att jag skulle komma upp dit igen, men Aaron sa att han skulle forsoka ringa dit i mon och fraga om det verkligen ar nodvandigt for det tar typ en timma.

Nu blir det sangen.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Ems

Jag tittade in så fort som möjligt! Puss!

2008-11-17 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0