7/11-08 Tiden gar ackligt fort!

Vad har jag gjort idag egentligen?
Gick upp med barnen, Tina kom hem fran jobbet pa morgonen, hade haft en nattflight.
Sprang efter att ha atit en pannkaka som uppladdning. Benen var som tva stockar forsta kilometrarna, sen krampade vaderna och fotterna somnade som vanligt, maste verkligen ha nya skor :S
Var svinkallt sa nar jag gatt en promenad med Snickers (hunden, for er som inte kommer ihag detta lilla monster) var det skont med en dusch.

Laddade upp biler pa Facebook fran NY-resan och snackade med folk som skulle ut. Sen bar det av till Woodfield for att lamna tillbaka skor som jag trodde jag hade fatt fel storlek pa, men det visade att det var ratt sa de akte med hem igen for att tojas ut :D var ju sa himla fina.
Forsokt hitta IKEA men korde fel hela tiden, orkade inte med det sa jag akte hem istallet. At pannkakor igen, sa himla gott. Tjotade med Tina innan barnen kom hem och vanda, gick till kompisar.
At middag som Tina gjorde i micron, svingott det med, som alltid.

Akte till Walmart med Cole och Tina, Carson hade en sleep over, shoppade loss pa en polotroja att springa i, skont att ha nagot i halsen och munskolj, Evelina ringde pa vagen dit, bestamde att vi ska ut och kolla nattlivet i Chicago i mon :D Johanna ska med och se till sa att allt gar ratt till, eller inte :D

Snackade med Carro i telefon i over en timma, mycket mysigt, blir inte allt for ofta vi snackar sa vi har mycket att prata om nar de val blir av.
Nu ater jag pannkakor IGEN :P och pratar med fulla mannsikor som kommit hem fran krogen :D alltid lika kul, ska spara konversationer och visa i mon.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Virre

jag ska till usa i december på semester med mikael och hans mamma med familj! :) florida och lite new york :)

2008-11-08 @ 12:20:16
URL: http://virresnirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0