8-9/11-08 Helgen v.45 Halv galen!

Lordag
Jobbade mellan 10 och 15. Gjorde chokladbollar med Carson,de blev supergoda, smakade precis som hemma och hon alskade dem och jag med :) Hon tyckte det var lite ackligt dock att jag blev sa kladdig om handerna, hon gillar inte att bli kladdig och smutsig, bra eller daligt!?
Jag och Carson gjorde supergoda chokladbollar!


Hon forsokte desperat hitta nagon att leka med men alla var upptagna eller inte hemma, gick till Ceculas for att se om de var hemma, hade Snickers med oss, men de var det sa klart inte, sa vi tog en langre promenad forbi denna minnes plats. Carson vet hur man gor, sa himla sot!


Carson och polismannen!


Gjorde varm choklad nar vi kom hem, mycket gott, var svinkallt ute nastan nollgradigt och blasigt *burr*
Evelina kom med taget klockan 16.18, hangde lite innan vi gjorde oss lite fina, skulle dra ner till Chicago och hanga pa Hard Rock Cafe och sen forsoka kom in nagonstans, visade sig dock vara svarare an vi hade tankt men det var helt okej anda, kandes oss lite taskiga mot de andra bara som liksom fick ratta sig efter oss.

Snygg Eve pa Hard Rock!


Min supergoda smoothie, 100% alkoholfri!


Snyggingar pa taget!


Blev typ tva timmar i bagaget i en av aupairernas bil = ont i rumpan. Men vi hade sjukt kul, skrattade sa vi grat "lagg de pa hyllan Evelina" :) sag inte de och at BigMac samtidigt, ingen bra kombination, eller vad sager du Evelina! :D

Vi svenskar fick sitta dar bak!


Val hemma hos Thomas gick "festen" ner sig lite, var tvugna att va tysta da hans vardforaldrar var hemma. Akte hem vid tva, somnade som en stock efter att ha fixat filtar och kuddar till flickorna, Evelina och Johanna som sov over!

Jag, Evelina och varldens sotaste hund!


Var inte lite trotta!


Sondag
Vaknade vid 10, gick upp och at lite frukost. Korde hem Johanna sen drog jag och Evelina till Woodfield for att kolla lite, var inne i en helt galen affar dar de hade enbart julsaker, allt man kunde tanka sig, crazy!

Evelina i den galna affaren!


En overdrivet pyntad julgran!


Kopte en halsduk och ett presentkort pa LEGO till Cole som fyller ar pa torsdag. Sen drog vi till IKEA och at lunch och shoppade loss i affaren saklart, kopte julmust, mums, och sirap sa nu ska jag gora sirapskakor med barnen, ska bli kul, vet knappt att de vet att man kan gora kakor fran scratch liksom, stackarna!

Min gronsaks pyttipanna!


Evelina tog kottbullarna!

Jag och mina kara svenska varor!


Evelina hade tankt ta taget hem kl 15.32, gick ner, svinkallt, var dar i god tid innan och sa. Sager hejda och allting och jag borjar ga hemmat, nar jag kommit kanske 100 meter hor jag bara "JENNIE" da kommer Evelina igen, da har hon missat taget. Dorrarna hade stangts precis framfor nasan pa henne da hon hade fatt springa till en annan dorr da de som vi stod vid inte oppnades :D
Sa vi gick hem igen, Tina blev lite forvanad over att hon kom tillbaka kan man saga. At en svensk hallekaka, som Evelina kopte pa IKEA, mycket gott och pratade lite.

Goda mackor!


Sen gjorde vi ett nytt forsok, tog bilen ner den har gangen, var typ -4 grader, kallt. Tagte var lite sen men hon kom pa det i alla fall.
At chilli till middag och kollade pa roliga klipp pa youtube med Carson och Cole, var riktigt kul, alskar att se nar folk ramlar och slat sig, skadeglad!
Nu ska jag sova, ladda for den vecka med mycket jobb tror jag, ska forsoka prata pa Skype lite oxa, i alla fall med familjen.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

nä det är inget du ska säga när jag äter. höl på att sätta i halsen ju :P men du skulle ha varnat mig om att jag hade mina bh band nera när du fota min mat :P

2008-11-10 @ 18:08:07
Postat av: jennie

Till Evelina:

Tycker Bh-band ar charmigt!:P

2008-11-10 @ 18:29:01
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0