Helgen 21/11-23/11-08 Vad ska man saga!

Fredag 21/11
Borjade dagen med att jobba lite, ungarna var piss jobbiga, as tykna och allmant uppkaftiga mot mig och mot varandra. Var riktigt skont att bli av med dem nar de gick till skolan.
Gick promenad och sen dusch. Flangde runt med Tinas bil, akte till Walmart, kopte mjolk och kort till folk som fyller ar. Vidare till DSW shoes och kolla lite vinterskor, hittade men tankte att jag vantar tills jag verkligen behover dem, ingen sno an. In pa Freschmarket och kopte musli, sen till Bath&Body Works och kopte handtval. Tillbaka till Jewels och hittade presenten till Valeria, cheese sticks :D, skulle visa sig att hon blev jatteglad for det.

sotaste stovlarna nagonsin!


Barnen kom hem vid fyra, Carson hade basket sa hon var hemma en kvart, vilket var skont, hade ingen lust att hange med dem. Cole satte sig vid datorn sa jag satt kvar vid min oxa. Kollade pa Grey's och sa, sa himla bra!!
Fixade lite mat, blev kina mat igen, lite Ben&Jerrys pa de, gott, var lange sen nu!

Carson tog med sig Colbie hem efter basketen sa jag och Cole fick halla oss undan. Tina kom hem lite otippat redan halv nio, trodde hon skulle komma klockan tio. Hon var skitrolig, hade tagit nagra drinkar med en kompis. Jag sa att jag oxa ville festa, da sa hon "ak" for jag hade planerat att aka pa en fest med Eric och hans kompisar.
Fick fatt i adressen och en map quest. Hittade utan problem forutom att sjalva huset var svart att hitta. Hon som hade festen, Jeeni hette hon bodde i ett omrade med STORA hus, helt galet, de hade egen bio med 6 stora fatoljer.
Sov inte sa mycket den natten, av olika anledningar!

Lordag 22/11
Vaknade vid halv elva av att folk borjade rora pa sig och for att det var kanon ljust dar jag sov. Ringde Eric for att kolla om han och Madde var vakna. Gick upp, drack vatten och satt och tjotade och slappade i soffan.
Begav mig hemmat kl 12, var hemma halv ett, upp och duscha, kakade tva mackor, sen begav jag mig till taget. Det var sent, men var hos Evelina vid halv tre. Borjade laga mat vid tre, sen var det full fart i koket till halv sju.

Evelina i full gang!


prinsesstarta!




fixar marzipanen!



lite pillande med den, lappade lite och sa!


Dekoration!


Ta da!!


Jag och ladan!


Gasterna var sena, vilket var bra, vi var inte klara, Thielen fasoner :D
Vi var en saling blandning, tre brasilianare, en turk, en tysk, tva svenskar och tva amerikanare. Hade lite snacks som forratt, sen var det dags for maten som vi slavat med hela eftermiddagen, var inte hungrig da, for jag hade gatt och smaatit hela dagen, bakissugen, var himla dumt for maten var valdigt god. Sen blev det sang och prinsesstarta, den var valdigt lyckad,alla tyckte om den mycket, Evelina var stolt.
Sen blev det film, Sex And The City fick flest roster, alskar den filmen. Gasterna gick tillslut klockan tolv, var inte lite trott vid den tiden, hoppade i sang, och sov mycket gott i den stora skona gastsangen.

Sondag 23/11

Klockan ringde kl 10.00. Hoppade in i bilen, Valeria i baksatet med ogonbindel pa. Akte till ett hotell, Abbies och at frukostbuffe = var dar ett tag, at i typ 2 timmar, fanns mycket att ata. Omellet, kott och potatis, crepes, supergoda vafflir, frukt och kex och sen dessert.

Forsta tallriken!


Evelina!


Fodelsedagsbarnet!


Hade tvilling food baby nar vi akte hem, sa det blev till att dega. Badade jaccuzzi jag och Evelina, superskont. Sen blev det dusch och slappande i hennes sang med tv och dator.
Vid fyra drog vi oss ner mot Barrington for att ga pa aupair mote. Tog en take away pa Subway och sen satt vi och tjotade med de andra aupairerna och areadirectors. Tagade ivag till lilla Catlow, en biograf i Barrington, visar bara en film i typ en manad for 5$. Var en fransk film, hette "Tell no one", konstig, som alla andra franska filmer, men helt okej.
Hem och pratade med Aaron om helgen och sa, sen blev det lite msn.

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilka fina skooor :)

tur att familjen inte kan läsa svenska och gå in och läsa din blogg du ;) haha

Jag saknar dig , kommer vara så tomt utan dig på jul

<3

all my love



2008-11-27 @ 11:45:15
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0