Annu mer sol och annu mer fotboll 30/8-08

Sov extra lange idag, till 9.40 och de va lange for jag somnade typ vid elva, och nu e jag anda as trott, men de har la med tiden att gora, e inte rikigt aterstalld an I guess. Gjorde i allafall mina ovnigar innan dusch, kanns bra att gora lite traning, sa man kan prova lite amerikansk mat :P
At min vanliga frukost, saknar verkligen youhurt men de funkar med mjolk ett tag till.
Carson och Aaron akte pa match kl 12 sa jag blev ensam igen, hade gjort allt pa datorn sa jag bestammde mig for att kolla film istallet. De har mycket filmer men mest barnfilmer sa klart, sa de fick bli Madagaskar, ratt sot film, I like to move it move it...

Vid tre akte jag till fotbollen och kollade pa Carson nar hon spelade, va sjukt varmt, svettades av att bara sitta I SKUGGAN, helt sjukt, va sakert 35 grader i solen. De vann i allfall till slut, vet dock inte vad de blev men mammorna runt omkring mig va helt tossiga i slutet sa jag antar att de vann med typ ett mal eller natt.
Nar jag satt dar i skuggan och svettades observerade jag massa grejer som jag tycker e typiskt amerikanskt eller sant som jag har upptackt e de i allfall.

Amerikaner:
1. E valdigt glada och sociala. How are you doing ar typ samma som hej.
2. Gillar att ha mycket saker med sig, typ solstolar, talt och grejer.
3. Litar pa varandra, laser inte sina hus och lamnar vardesaker utan uppsikt :S

Nu e jag hemma, kopte med oss typ sockrade och saltade popcorn, ratt goda men skumt, far se va ja far till middag, hoppas pa kyckling men man vet aldrig. Ska tydligen ivag hem till en familj som oxa har en au pair, ska bli kul. Med nagon i min alder som jag kan snacka med.:D

See you guys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0