Barrinton, ser ut precis som pa film :D 29/8-08



Efter tre jobbiga dagar i NY var antligen dagen framme da vi skulle skiljas at och aka at olika hall.
Jag reste med tva tjejer, en fran Frankrike som jag ar lite orolig for, hon kunde knappt ett ord engelska :S stackars henne sager jag bara. Sen var det en till tjej fran Spaninen som va valdigt trevlig. Resan gikc bra men de var skumpigt, gillar inte att flyga och vill nog inte gora de pa ett tag heller :D

Irrade runt aven har en stund, nar vi stod och vantade pa vara vaskor kommer en man fram till mig, Are you Jennie, de va Aaron, min host pappa.
gick till bilen och akte mot Barrington, tog ungefar en halvtimma, var inte alls jobbigt, vi skrattade en hel del faktiskt, han va jattetrevlig :D

Nar vi kom fram till gatan som de bor pa sa jag till Aaron, "det ser ut precis som pa film"
fick se mitt rum och min lilla sota toalett.

Vi akte ner pa samhallet och at mat pa en fin restaurang, man satt i en tagvagn och at och sen fick man ta med sig maten hem om man ville, en lite kul grej som man inte gor hemma, de e ju nastan otrevligt att fraga efter de, eller? :D

Sen va  de bara att lagga sig i den stora sangen och sova LANGE...:D

Kommentarer
Postat av: julia

gud vad roligt! du får ta massor av bilder och lägga upp här :D<3

2008-08-30 @ 15:48:31
URL: http://juliath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0