I Am Legend 30/8-08

Sa ju att jag skulle fa kyckling till middag men sa blev de inte. Nar Carson och Aaron kom hem, var Aaron inte sa sugen pa att laga mat sa han bestallde pizza, halva med salami och andra halva med paprika, svamp och lok, krispig botten sa den va god faktiskt.


Ringde mamma min oxa kl 5 min tid, da kan alla som kan rakna 5=7 rakna ut att de va laggdags tid for mamma, men jag tankte, jag ringer anda, mycket riktigt sov hon men hon tyckte anda att de va kul att prata med mig, de hade malat mormors hus idag, tror de ar dags att salja de snart :( kommer bli jobbigt att komma tillbaka och se nagon annan bo dar men men de ar val sa de ar. Tankte ringa Niklas oxa men kom pa att jag nog inte skulle hora va han sa anda for telefonen som jag ringer ifran har valdigt daligt ljud och han var ute  och festade sa de fick va.

Blev film med pappa Aaron istallet, I Am Legend med Will Smith, ratt bra film faktiskt, lite svart dock att forsta allting men jag lar mig och thank god for subtitels, hade engelsk text och de hjalpte mig mycket. Aaron visste knappt att man kunde ha text, de ar da vana vid sitt sprak om man sager sa..:D
Filmen var dock klart sevard, far 3.5 av mig, kan ses om sa den va bra.

Nu ska de snart bli sangen for min del, vet inte riktigt hur morgondagen ser ut men de lar nog bli lite fotboll tror jag.

Take care so long.


Kommentarer
Postat av: daniel

Du måste ju fixa lite svenska stoltheter från filmduken. Typ Kopps! :D



2008-08-31 @ 13:09:18
Postat av: jennie

jo jag far val gora de, tankte introducera dem till lite svensk musik i allfall..:D

2008-09-01 @ 01:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0