Varmen finns i barrington 30/8-08

   Carson och friend      Carson pa vag mot match


Hade satt klockan pa halv nio for att va redo att aka och kolla pa Carson som spelar kupp klockan 10.
De kom dock hem nar ja satt och at frukost, kellogs special K och mina vasa knackebrod..:D far forsoka va sa nyttig man kan..:D
Satt och va social med alla underbara manniskor i Sverige, saknar er redan, men har de toppen sa vill inte aka hem anda..:D
Sen ville Carson hoppa pa studsmattan sa vi gjorde de en stund, typ 10 minuter sen fick jag ont i huvudet, haller man pa att bli gammal da eller vad? :P

Aaron ville att jag skulle visa att jag kan kora bil sa jag fick kora en runda, va ratt kul, inte svart alls, bara stanna i varje korsning for de missbrukar verkligen stoppskyltarna har..:P

Sen akte vi till fotbollsomradet dar Carson spelade match, hon vann med typ 7-1 eller natt, ganska trakigt och sjukt varmt, har inga andra skor an mina tygskor, MASTE fixa flippflopps.

Nu sitter jag ensam igen, skont och ater mina knackebrod med keso och sallad. Aaron och Carson kommer hem vid sju och da blir de kyckling till middag, ska bli gott.

Take care

Kommentarer
Postat av: Sophia

haha, du kommer nog få dina tusen spänn av pappa ändå ;)

2008-08-31 @ 22:32:06
Postat av: Anonym

hoppas de, far tok banta sista manaden..:D de roliga e att ja aldrig sa va ja vagde nar ja akte..:D

2008-09-01 @ 01:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0