10/12-08 Knäck!!

Tog mig sovmorgon idag, gick upp halv åtta men hörde att både Aaron och Tina var vakna så jag tänkte att det var ingen mening att jag oxå var uppe, svintrött gick jag och lade mig igen med ögonbindel och öronproppar!
Sov till kvart i tolv. Gjorde en light workout och sen en dusch.

Tog på mig massa kläder, visade sig vara för mycket, traskade ner mot Wolf Camera. Ringde Marie Pennebratt på vägen och tjötade med henne hur länge som helst, alltid lika kul. Gick till Jewels istället och köpte ett kort, yoghurt och torrjäst.
Gick in till min nyfunna vän, han kände igen mig, "Hi Jennie, I'll be right with you", känndes nästan lite pinsamt. Men men, lite kul oxå.
Åt "frukost" när jag kom hem, klockan var då två :D opps! Pratade med Alexander på skype, han var upprörd över en debatt han hade sett på svt :) jag bara skrattade åt honom. Sen fick jag prata med Anette igen och Madeliene.

Fixade lite med alla mina kort, började sortera dem, för det var en del, kollade på julkalendern samtidigt, sen kom barnen hem. Tina verkade inte allt för angelägen till att "ta hand" om dem så jag gjorde det. Vi gjorde läxa och så, sen åkte Tina till doktorn, hon hade ont i öronen. Jag började göra knäck, Carson kom och hjälpte till lite, kolla temperaturen.
Pillade lite på datorn samtidigt, knäck tar ju lång tid, svarade på lite mail och så, hade fått en julhälsning av Lotta, 

         

Under omrörning! Reslutat!!
Knäck var det här!!


Sen åt vi Kina mat igen, mat från igår, smakade bra idag oxå, kanske kan bli lite imon oxå till och med, men vad gör det.
Sen ville Carson leka med mig, spelade först med typ strandleksaker, sånna med kardborre som man kastar en boll och ska fånga, men jag råkade göra sönder mitt "rack" så vi kastade frisbee istället, inomhus, i källaren, kanske inte så himla bra, var nära att några lampor i taket gick.
Försökte lära Carson att räkna, vi kollade hur många vi kunde kasta utan att tappa den, hon blev grym på "ett" i alla fall. Kunde inte sluta skratta när hon skulle säga "tre", Cole kunde inte heller, de sa typ "threa", fattade inte var de fick a:et ifrån, sen kan de inte säga "r" som vi gör heller, himla kul.

Sen lekte de ensamma, och stissade upp varandra ganska duktigt så jag hade ett himla tjå att få dem i säng :S men de gick tillslut efter att ha kallat Carson alla hennes namn och visat Jennie's arga ansikte, orkade inte bli arg så.

Satte in massa kort i albumet som jag fick av Tina när jag kom hit, det räckte dock inte så jag får köpa ett till. Blev mycket kort. Nu fick jag veta att jag får sovmorgon i morgon oxå, himla gott, men ska nog fråga om jag kan få låna bil eller nått så jag kan åka och göra lite ärenden, måste till Harper College och prata med dem, sen vill jag åka till IKEA och köpa nått till Johanna, hon ska åka hem på måndag, i förtid :( I'll miss her!!

Min Johanna!!

Kommer sakna, mycket!!  ♥


Kommentarer
Postat av: ellinor

varför skall hon åka hem så fort ?

2008-12-11 @ 14:14:54
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0