1/12-08 1:a December!!

Kan det bli bättre än att vakna upp med 1 dm snö utanför fönstret? Mm, tror det, speciellt när man försover sig och barnen ska till skolan. Hade satt klockan på 6.55 och allt, men tänkte ju så klart inte på att ändra från pm till am. Av någon anledning, vet inte varför så vaknade jag kl 7.24, tyckte att det var himla ljust ute, tittade på klockan och insåg att det var på tok för mycket. Har nog aldrig varit så snabb upp ur sängen, skojjar inte om jag säger att det nog tog en millisekund.

Väckte Carson, oxå hon hoppade upp ur sängen när jag sa att det var sjukt mycket snö ute, var helt klarvaken på en sekund. Cole däremot var inte lika pigg, han mådde inte bra. Försökte desperat få honom att må bättre, grävde i medicinskåpet, gjorde oatmeal, tänkte att det var bra, lätt att svälja för öm hals. Men inget funkade, sa tillslut att han fick vara hemma.
Carson var i prima liv, tog på sig alla sina vinterkläder, var helt salig av all snö. Så när hon kommer hem blir det nog snöbollskrig, vad heter det på engelska, snowballwar? :S

Gick upp och sov en timma till, sen kände jag att det nog var bra att vara uppe även om Cole bara kollar tv, nu har ja ätit pannkaka :P och ska ut och ta kort på all snö så fort kameran laddats lite!

Toodels!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0