1/12-08 SNÖÖÖÖÖÖ!!

Vi fick massa snö i Barrington över natten!

Vår driveway!


Gick en sväng med Snickers!!
Tog Snickers på en promenaix med Aarons superstora skor!
SNööö!


Framsidan på huset!
Mitt hus, täckt av snö!


Amerikansk plogning!!

USA, har bra plogning, därför man tydligen kan köra med sommardäck året runt. Är dock lite nervös inför denna prövning. Ringde Aaron och frågade hur jag skulle göra, är tvungen att köra Carson till fotbollen idag nämligen, han sa att det inte skulle vara några problem, sen sa han, annars har du ju en kul historia att berätta :P Hoppas på det bästa!

Har pratat med Hanna Widell idag på skype, mycket mysigt, saknar henne och alla andra oxå!
Sen pratade jag med päronen i en och en halv timma, mysigt det oxå, var tre veckor sen sist så vi hade lite att ta igen.
Nu ska jag gå och umgås med min lille sjuke Cole.

Tjolahopp!




Kommentarer
Postat av: Phia

Mycke snö kom de! tänk när alla jul-ljus slängs dit också ;)

2008-12-01 @ 21:37:19
URL: http://www.metrobloggen.se/smt
Postat av: Amanda

Jag vill med ha snö =( Jag tar nästa flyg snart till vart än snön finns! :P

2008-12-01 @ 22:44:15
URL: http://insulan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vilka typiska " usa " bilder , precis som på film :D

kan du inte dela med dig lite av snön , vi har bara fått regn än så länge :(

<3

2008-12-02 @ 15:56:16
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0