12/12-08 Fredag och singel!

Japp, rubriken säger väl allt. Blev inte en helt vanlig fredag om man säger så.
Började ganska bra, sov till halv elva. Vaknade dock vid sju av att Aaron och Cole höll på och brottas eller nått, så kommer min lilla ängel Tina och säger "Hey, I think Jennie is trying to sleep!" Thanks Tin!!

Var inte mindre än -13 grader, celcius så det blev till att på mycket kläder, sen traskade jag ner till biblioteket, var ju fredag och dags att låna om Grey's, igen. Tog sisådär 20 min, hittade första säsongen av Vänner oxå, vet inte hur jag skall hinna titta på den oxå, men men.
Lånade sen Tinas bil för att åka till posten och köpa mer frimärken, sen till Jewels och köpa mer julkort. Hittade några jätteroliga :D Visade Tina sen, hon skrattade oxå åt dem.

Hon märkte att jag var lite tyst så jag berättade vad som var fel. Sen pratade jag mer med Niklas och det och han berättade vad han kände, jag skrev värsta mailet till honom igår, men han sa att, vilket är sant, att vårt förhållande har varit konstigt, vi har ju i princip haft ett Internet förhållande. Vet att många av er oxå ifrågasatt vårt förhållande så, var väl meningen att det skulle bli så här I guess!!

Pratade med Alexander på Skype, läänge, han muntrade upp mig på hans egna lilla sätt, fick mig att skratta högt.
Fick vara lite barnvakt idag oxå en stund på kvällen, från 19.00, Tina skulle jobba så.
Käkade lite mat, blev en bakad potatis, svingott. Lekte lite med dem i källaren innan Evelina kom :D
Hon hade med sig paket och tvingade mig att öppna dem direkt, för det var två.

Paket från Evelina!
Paket från Evelina! ♥


Var himla mysigt att får prata lite med henne, sen skulle hon iväg till Johanna's avskedsmiddag, den som jag inte kunde gå på för att jag var tvungen att jobba :( men men, var ganska okej ändå. Tina och barnen skall till Kentucky och hälsa på Tinas pappa och bror i mon så, vi packade väskor och de tog en dusch och så, sen började vi kolla på ET, himla söt film. Fick dock vara elak och stänga av, men de var trötta det märktes, behövde inte ens säga till dem att gå och lägga sig knappt, sloknade på två röda.

Det var min fredag!! I mon blir det Chicago för hela slanten, weeii :P
Glad Lucia oxå!!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

vad glad jag blev att du gilla presenterna..

och jag fatta inte det när vi prata att ni hade gjort slut.. vet inte vad jag gjorde men missa den biten.. det får vi prata mer om nästa gågn vi hörs på telefon, med tanke på att det dröjer ett tag innan vi ses.ha det super vännen. och kom ihåg. jag finns här om du vill prata..

många kramar

xoxo :P ♥

2008-12-13 @ 08:17:09
Postat av: Ellinor

Vännen , om det är meningen att ni skall hålla ihop så löser ni det när du kommer hem !

Jag vet vad du går igenom. Men tro mig ,ALLT löser sig !



har du öppnat alla paketen ? :)

Fick ditt kort idag, blev tårögd som vanligt och läste det högt för mamma och pappa !

Du är världens bästa !

Skynda dig hem ♥

Lots of love !

2008-12-13 @ 22:58:35
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0