15/12-08 Måndag och svinkallt!

Tina kom och knackade på mig dörr 7.10 och upplsyte mig om att klockan var just 7.10. Tror hon tyckte att jag skulle gå upp, segade as massa för jag tänkte att hon skulle hinna åka innan jag gick upp :)
Märkte att barnen redan var uppe när jag gick upp, jaha, aja tänkte jag. Gjorde lunchboxar till dem, sen kom Aaron ner och sa att jag kunde gå och lägga mig igen för han skulle ändå vara uppe, det säger man ju inte nej till.
Sov från 7.45-11.45, hoppsan. Upp och duscha och plocka lite granna. Tog lite fingor och mjölk, hade tänkt tjöta med familjen i köket, bättre sändning där nere tror jag, de har problem att höra vad jag säger på mitt rum, men Aaron var i gång och städa skåpet ovanför datorn så det var papper över hela bänken = ingen plats för mig och min dator.

Pratade med familjen i en timma, snackade om Sophia och hennes flytt, om att mamma saknade mig igår, mig och Niklas så klart och vad jag hade hittat på i helgen. Sen snackade jag med Sophia i 45 min, mycket mysigt, som alltid.
Tjötade med folk på msn innan Aaron kom in och frågade om  jag kunde ta Carson till soccer, klart jag kunde.
Tog hans enorma lastibls bil och körde ner. Carson ville gå på kalas hos Grace's lillasyster men jag sa nej för hon missade båda träningarna förra veckan. Hon blev sur för det men men.
Satt och skrev julkort och dagbok medan jag väntade, har hoppat över dagboken i tre dagar, mycket att skriva.
Aaron hade gjort mat när vi kom hem, spaghetti och köttfärsås och vitlöksbröd, mumma!

Sen spelade vi pingis i källaren, var kul, när jag spelade mot Aaron. Barnen var helt galna, fattar inte vad det var med dem :) Sen läste Aaron lite Moby Dick och jag vek tvätt och städade mitt badrum, lyckades skvätta vatten över typ hela mig när jag skulle använda sugproppen för att få bort äckel i handfatsrören, äckligt!

Slog björn sååå hårt!:D
Tjötade med Björn och Patrik på msn, spelade sten, sax, påse mot Björn och vann med 3-0


Detta var min superintressanta dag, i mon ska Aaron fixa min bil, jippiiii :D

Kort från Evelina
Fick kort av Evelina idag oxå ♥

Kommentarer
Postat av: Phia

Synd att det hackade endel, men det var kul att se dig syster yster!! :) och ang. personen som sa "hej hjärtat" så är det inte så blodigt/allvarligt som det låter.. ;) puss

2008-12-16 @ 18:34:37
URL: http://www.metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0