16/12-08 Arg på Swedbank!

Har verkligen inga pengar, så mina julklappar är i lite fara. Gick ner för att ta ut lite pengar, provade Harrys bank i söndags, funkade inte där så jag gick till Barrington bank, fick till och med hjälp men då sa hon att det var något fel med min bank. Tänkte att jag kanske kunde ta ut pengar om jag köpte nått på Jewels, gav det en försök, men gick inte där heller :@
Gick hem och försökte ringa banken men då kunde jag inte ringa dem med mitt telefon kort, allt var bara emot mig.

Tjötade med Alexander på Skype en stund han läste upp mitt inlägg från igår, lät ju hur töntigt som helst, hoppas det var för att han läste de så! Aja. Sen bjöd han in hans kompis Conny, var lite små kul faktiskt.

Annars var eftermiddagen och kvällen väldigt lugn, lite små tråkig. Carson sprang över till Edens och Cole kolla på tv. Jag och Tina var uttråkade så vi bestämde oss för att baka även om barnen inte ville vara med. Blev typ choklad/penaut bars.

Chocolate/peanut bars
Chocolate/penaut bars, mumsigt!


Sen gick vi ut, skulle ha snöbollskrig med Cole men det var pudersnö, ingen kramsnö :( var rätt kul ändå, skottade lite oxå, konstigt nog skönt att använda kroppen lite för fysiskt arbete, trodde jag aldrig att jag skulle säga.
Blev lite varm choklad och ett smakprov på choklas barsen.

Frågade Tina om hon skulle vilja fixa ett Buddy Pass till mig för att Evelina undrade om jag ville åka med henne och hennes bror till Washington DC i februari, sa att jag måste ju använda mig flygbyxor som jag köpte för att se anständig ut när jag åkte med buddy pass till NY. =)
Hon kollade på några biljetter, skulle kosta mig ca 100$ för en tur och retur biljett, inte mycket alls, himla käckt.

I mon ska jag till Stephanie och hjälpa henne med Skype och fika lite tror jag!!
Nu blir det lite Grey's, laddade ner Grease Soundtracket oxå, himla mysigt, vill bara upp och dansa!

Kommentarer
Postat av: kristin

din stackare!! aldirg roligt som sagt när banken krånglar! kakan såg dock vääldigt god ut:D

för att muntra upp dig, gå in på min sida och kolla inlägger whoopsan!? <3 puss

2008-12-17 @ 16:27:10
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: Evelina Crona

vem är Stephanie? ;)

2008-12-17 @ 18:42:41
Postat av: Phia

vad lät töntigt i ditt förra inlägg? chocolat/peanut-bars ska vi baka en vacker dag sis!! puss

2008-12-17 @ 22:35:58
URL: http://www.metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0