17/12-08 Onsdag!

Gick upp i tid idag för en gång skull, vaknade av att jag hörde att Carson nyste, vilken normal människa gör de liksom ;P
Skulle ju gått till Stephanie (Karen, den brasilianska tjejens värdmamma btw) för att installera Skype åt henne, men hon ringde klockan nio och sa att hon inte kunde.

Hamnade på golvet med datorn en stund innan jag gick ut och pulsade i snön e ca 45 min, var riktigt jobbigt på sina ställen, kul när man tar ett steg och glider tillbaka lika mycket typ, i uppförsbacke dessutom. Men extra träning så sett.
Tina var i full gång och göra snacks när jag kom tillbaka, sprang upp och gjorde lite workout, massa situps, beach 2009 närmar ju sig så.

Gick ner och kokade mig ett ägg och la på rostad macka, pratade med Tina lite granna, hon hade precis pratat med en kille från High School som hon inte pratat med på 10 år :O helt galet.

Stack upp och tjötade lite på msn innan jag hängde med Tina till Best Buy, hon hade tappat sin kamera så hon behövde en ny. Evelina ringde så jag tjötade lite med henne. Gick superfort på Best Buy, som alltid när man gör nått med Tina.

Käkade någon äggröra på rostat bröd till lunch, och pratade lite. Fick höra fina ord av Tina, hon sa att hon redan räknar ner tills jag åker hem, inte för att hon vill att jag skall åka hem utan tvärtom. Sa till henne att jag kommer komma och hälsa på när jag har fyllt 21 det tyckte hon var bäst för mig och att jag kunde få bo här gratis hur länge jag ville och att hon ska skicka biljetter till mig, hon är ju för söt.
Sen var hon mindre gullig, fick nog till USA's längsta rap, tror den varade i säkert 3 sekunder, helt galet,började gapflabba. Sen berättade hon om när hon var 15 år, snodde vattenpojkens bil på en Homecomig, tog med sig några cheerleaders och körde iväg, kom flygande och vem stod inte där om inte polisen. Blev till fängelset och kom ut för 96$, de pengarna fick hon betala av sina föräldrar genom att jobba på Roberts Chicken, un cool :D skrattade så jag nästan grät, helt galet ju! :D Hon är rolig min värdmamma!

Fick köra Carson tillbaka till skolan, hon hade glömt sin mattebok, hon var jätte nervös för det, fick se hennes skola, aldrig sett, så det var kul.


Carsons klassrum
Carson's klassrum!

Carson i skolan!
Carson i skolan!



Pratade med Evelina på Skype, vi ska åka till Washington med hennes bror den 17-20 februari :D:D:D bestämt, så gott som!  Carson var hos en kompis och Cole kollade på tv och spelade tv-spel så.
Nu har jag suttit och kollat på klipp med galenskaparna, himla kul. Tänker på Caroline när jag ser Stinsen Brinner klipp!
Har laddat ner typ 250 jullåtar oxå :O så nu har jag så jag klarar mig :P


Snyggo!
I går fick Elin Jonsson körkort!!!! :D:D Helt klart bäst!! ♥

Kort från Emma ♥
Fick kort av Emma Sandström idag oxå, så himla fint, tack!! ♥

Kommentarer
Postat av: kristin

absolut!! det förtjänar du!!:P

Ajjemen det har vi serru! jobbigt att ta sig dit, men vääldigt roligt när man väl är där! Har det vart hittils iaf! jobbigt bara när man ska varva ner efteråt och upp och jobba vid 5, men det går det med:P

2008-12-18 @ 13:15:45
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: julia

ehm, i sommras nån gång tror jag :)

har du verkligen lyckats undgå den? alexander borde väl ha nämnt den ett antal gånger? x)



krram

2008-12-18 @ 14:05:01
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hejjaa elin !

2008-12-19 @ 12:36:04
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0