18/12-08 Santa Baby!

Vaknade tio i tio, trött som en banan men gick upp ändå. Tog på mig ut och gå kläder i 13 minusgrader. Tog mina gamla joggingskor i en ryggsäck om jag skulle få skoskav av mina nya, smart va! :p
Caroline ringde efter en kvart, pratade med henne under resten av promenaden, var riktigt kul, pratade om massa kul, saknar tjejen, kul att hon kommer om två veckor. :D

Duschade och tjötade lite på msn, tog ett äpple och stack iväg för att kolla om mitt kort funkade, köpte en bok av Henning Mankell till Aaron, funkade alldeles utmärkt att handla på kortet så jag fortsatte till Walmart, hittade Harry Potter 3 och 4 till Cole, sen en rattmuff till Tina, himla bra och kortet skötte sig nu med. Kassörskan var lite nervös såg man när jag sa att jag har haft lite problem med kortet och att jag skulle behöva lämna tillbaka allt om det inte funkade.

Åkte hem, tog lite flingor och pratade med ännu mer folk, fick MGMT's Time to pretend himla bra låt, av Julia.
Åkte och hämtade Carson och körde henne till träningen. Var duktig och läste teori för körkortet, somnade på bordet, fick väcka mig själv, två gånger, läskigt hur fort jag somnade.

Åt sallad till middag, satt och kollade på Grey's och hade allmänt tråkigt. Smsade med Eric, vid 20 sa han att jag kunde komma till Madde och åka pulka. Packade in mig i bilen och körde iväg, tar en halvtimma att komma till henne. När jag väl kom fram så var det en bom i vägen, ringde Amanda, hon bara - Ojdå! Det visade sig sen att de var innelåsta tillsammans med en del andra bilar. Några killar försökte till och med göra sönder ett trästaket för att komma ut med bilen, men sen kom en gubbe, security, och öppnade. Åkte till Starbucks istället och drack varm choklad och jag brännde mig på tungan.
Sen var det till att åka hem igen. Barnen är lediga i mon "Snowday", himla töntigt, bara för att de ska komma lite snö så stänger de skolorna. Kommer bara ihåg en gång när vi hade en "snowday" och det var då -95 då de snöade kanon mycket.
Så i mon kanske de kan bli lite pulkåkning! :D

Saknar Sverige väldigt mycket idag :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

-95 kommer jag ihåg :D Fastnade i snön utanför dörren (A) Då va det banne mig snö i Sverige!

2008-12-21 @ 15:50:49
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0