2/12-08 22 eller 23 dagar kvar!



Maria Carey - Christmas (Baby please come home)



Älskar julen och inte minst jullåtar! Som mamma sa igår på Skype när jag berättade att vi redan hade pyntat för fullt, "det passar väl dig perfekt att vara i USA, Jennie" och det gör det :P
Men har laddat ner lite svenska jullåtar ändå, är ändå något speciellt med svenska jullåtar.

En annan sak, trodde det var det värsta igår, men icke, idag var det ännu värre. Vaknade klockan 8.45 :O flög upp den här gången oxå med en stor klump i magen, kändes sjukt pinsamt att försova sig två gånger i RAD, och så mycket för det andra. Cole kändes sig fortfarande inte bra, la sig på golvet med magsmärtor, stackarn, var ledsen för att  missa ännu en dag i skolan oxå.
Körde Carson till skolan och ursäktade mig 100 gånger för att jag försov mig och för att hon skulle komma sent på grund av mig. Men det var okej sa hon, hon är så himla duktig. ♥

Kommentarer
Postat av: Phia

Syrran! dags o kamma dej o rycka upp dig, ansvar var det! sova kan du göra i graven ;) puss!

2008-12-02 @ 23:36:50
URL: http://www.metrobloggen.se/smt
Postat av: Emelie

Jag älskar också jul och jul-sångar. Börjar lyssna på julmusik i typ oktober och börjar pynta i november :)I love it

2008-12-07 @ 13:13:48
URL: http://emelieborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0