2/12-08 Tisdag

Kom inte på någon bra rubrik, så det fick bli en supertråkig.
Min dag har väl inte heller varit den mest spännande, men jag har sjukt kul ändå. Satt vid datorn från och till hela dagen, chattade med massa underbara människor om saker jag inte kan ta upp här, ni vet själva vad vi snackade om.
Cole var ju sjuk idag igen så han satt i soffan och såg allmänt ynklig ut, ville skämma bort honom, men det var inte lätt, han var inte sugen på något, gjorde i alla fall lite varm choklad till honom.

Tina hade lämnat ett lapp om att hon ville att jag skulle plocka upp lite i huset, så jag gjorde det, tänkte att det var lika bra att dammsuga stället oxå, behövdes. Men usch vad jag hatar amerikanska dammsugare, så sjukt otympliga och de suger inte heller, det är typ en spiral som rullar upp dammet, skitdålig, men men, blev i alla fall lite renare.

Gick promenad med Snickers, kallt men soligt!

Mysigt!

Hunden, är rädd för allt!

Carson kom hem och vände, gick till hennes kompis Colbie över gatan, hon hade blivit bjuden att komma med till Colbies stora systers basketmatch. Aaron kom hem och jag erbjöd mig att göra middag, skulle blivit kycklingpaj men det blev mer kycklingstuvning med ett pajtäcke :P smakade ganska bra i alla fall, de gillade det uppenbarligen för de tog två gånger.
Fick paket/brev av min moster Marie idag oxå, blev överlycklig, ett grönt litet paket vad det i. Skrev ett mail för att fråga om det var en julklapp, den ligger under den perfekta granen nu så länge, Carson la det där utan att jag såg, så jag trodde för en stund att jag hade råkat slänga det :S

Aaron var sugen på popcorn, hörde att han sa det till barnen, så jag tänkte att han skulle komma och fråga om jag kunde göra det åt honom, men icke, han frågade bara hur man gjorde så ville han göra det själv. Blev dock inte så himla bra, han tog fel kastrull så han brännde dem.
Smakade inte på dem men Tina gjorde och hon gillade dem inte. Hon frågade om jag ville göra lite till henne för; "Jen, makes the best popcorn" :P

Lekte lite med Carson på träningsmaskinen, hon visade hur man satte igång den, var rätt kul. Sen var det läggdags för dem, sa godnatt och parkerade mig i sängen och kollade på Paris Hiltons new Bff, trodde jag kollade på finalen men det var tydligen bara semi, orkar inte med Paris, hon är ju bara såååå jobbig, men ändå kul att kolla på.

I mon är Tina ledig, och jag har satt dubbla alarm, Carson skrattade åt mig när jag sa det, så i mon skall jag verkligen inte försova mig.

Jo, fick både sms och samtal från älskling idag, så himla söt!! ♥

PS. Kolla den bloggen, tjejen e grym! http://insulan.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, fick besöksrekord efter din länk ;) kan inte se nått annat alternativ till varför jag fick 25 unika besökare samma dag (dagen efer i sverige) som läste min blogg ;) Tackar =)

2008-12-04 @ 22:37:02
URL: http://insulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0