22/12-08 Dan före dan före (dan före) dopparedan!


Frost
Jag bor i ett hus byggt 1912 så frost på fönstrerna är vardag, men det var extra fint idag.
Frost!

Frost!


Julkort från Marie
Fick julkort av Marie Pennebratt, tack, jätte gulligt!


Med bonus kort i!

Hon skickade med lite bonus kort, på sig själv och detta, för typ två år sedan när hon fyllde år tror jag, sikka muppar vi är!


Pratade med systrarna idag oxå på msn, hade en delad konversation alla tre, skulle ha bikt men det var bara jag som biktade mig, men det gjorde inget.
Pratade lite med Åke och så oxå.
Har inte gjort mycket nytta idag, jobbar just nu, men Cole och Carson är hos kompisar, så det är lätt "jobb"

I mon skall Tina och Aaron ut och shoppa ALLA sina julklappar, så då får jag jobba, hoppas det inte är så kallt i mon, idag var det -19 och windchill så det blev -24 typ. Helt galet.

Tjola hopp!

Kommentarer
Postat av: mariesan

njaaa inte när jag fyllde år! Men de va en rolig kväll! Hade inget på dig å mig =/

2008-12-23 @ 04:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0