24/12-08 Christmas Eve!

Hade ställt klockan på 7.45 för att hinna ringa familjen på Skype innan Kalle Anka började. Sa till Alicia igår på msn att säga till att jag ville ringa, men det kom hon väl inte ihåg att säga för det var då ingen inne :(
Gjorde ettt tappert försök att försöka hitta något bra på youtube, men utan något vidare resultat.
Satt och snackade lite, önskade folk God Jul och så. Tog en dusch, sen fick jag underhålla C & C lite medan Aaron och Tina packade in paket.

Söt Carson!
Carson i hennes tomteluva!

Cole underhöll med korttricks!
Cole stod för underhållningen!

Pratade lite med HELA pappas sidan på Skype, kände mig som ett djur i bur, var nästan lite pinsamt, men kul att säga hej till alla.
Aaron döttrar Amanda och Megan kom vid halv två, då hade vi precis gjort chokladdoppade pretzels, skulle göra det med barnen men de tröttnade såklart.
Åkte upp till Nana, Beth eller Aarons mamma. Fick träffa Aarons andra syster Kathy, mycket trevlig, var redigt hes men men.
Åt massa kakor, enchiladas eller nått, pizza, sloopy jowls, crackers och julgodis. Mina hard fudge var mycket
uppskattade, inte minst av mig

Kakor!
Kakor i massor!

Mandy och Megan!
Mandy och Megan

Carson och Cole
Carson och Cole

Jag och Carson!
Jag och Carson

Mina farliga godisar!
Mitt godis

Julgranen!
Julgranen

Öppnade lite paket, fick Mamma Mia filmen av familjen Meeke :D blev superglad. Sen gjorde de vuxna, jag fick vara med för Aaron och Tina hade tagit med tre paket, White Elephant hette det. Som julklappsleken fast mindre dramatiskt, fick tillslut en banjo (gitarr) men ska byta den mot det Aaron tog av mig, nämligen en vinflaska och någon grej som rensar avloppet :S vill bara ha vinet! ^^

Mitt vin och avloppsrensaren, som ingen visste hur den funkade!
Vin och avloppsrensare, trodde det var en mycket avancerad vinöppnare :P

Hela högen - Aaron!
Familjen Meeke! (utalas Mickey)

Sen var det inte mycket mer, åkte med Tina hem, hon kom lite senare. La mina paket under granen och så. Carson gjorde en tallrik med godsaker till tomten, kakor, fruti snacks och äpple till Rudolf :P

I mon blir det till att gå upp tidigt, ska öppna paket och sen skall vi till Tinas syster Jennie och äta frukost klockan 10, mys!

GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0