25/12-08 Christmas Day!

Tog på mig finkläder efter duschen och sprang ner till halv tio, redo till att åka. Då kommer Tina och säger att jag kan åka i pyjamas om jag vill, att alla andra kommer ha det. Tänkte att det var bäst att göra så, på med röda mjukis, svart tröja, sparade dock röda örhängen och röd sjal.


Julgran och massa klappar!

Lite gran med massa klappar!


Åkte till Jennifer och hade amerikansk frukost med bacon, eggs och nån vit sås med typ köttfärs i som man skulle hälla på en biscuit, väldigt gott faktiskt.

Sen var det mest snack och så. Hade lite julklappsutdelning, barnen fick massa julklappar igen. Lite gruppfoto och sånt fint. Gick såklart och smååt kakor och sånt hela tiden.


Kusinerna!
Kusinerna, Carson, Cole och Aideen

Gruppfoto!
Gruppfoto i trappan



Sen spelade vi Catch the Phrase, typ som med andra ord fast roligare, hade varit ännu roligare på svenska såklart. Tinas, syster Jennifers, man Cristos, mamma och syster var helt galna, superroliga, skrattade hur mycket som helst.De var som tagna ur filmen Mitt stora feta grekiska bröllop, var med en omgång av typ 6 eller nått, och då vann mitt lag såklart, jag fick dock lite handikapp, kunde jag inte ordet fick jag hoppa över det, det fick dock inte de andra.


In action av Catch the Phrase!
Lyckliga vinnare


Pratade med mamma och lite med pappa och Julia. Känndes väldigt skönt att prata med mamma, himla bra är hon!
Pratade lite om deras jul och så, visade mina presenter och berättade om hur julen varit.
Är alldeles för van vid att de flesta redan vet allt jag gjort på grund av bloggen, så har liksom slutat komma ihåg, allt står ju här =)

Resten av kvällen skall gå åt till att slappa, blir nog tidigt i säng, sov ju inte många timmar pga att någon vaknade upp omänskligt tidigt.
Så det var min jul i USA!

God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0