25/12-08 Christmas morning!

Klocka 4.30 kommer en överlycklig Carson in, "Santa came"!!
Konstigt nog var jag inte överjordiskt trött fastän datorn slocknade halv ett :S
Ner till granen där de redan var i full gång. Aaron fick vara utdelare, fick massa fint, blev helt förvånad att jag fick så mycket.

Det var tidigt!
Bevis!

Tina blev glad för sin rattmuff!
Tina med rattmuffen jag gav henne!


Snickers fick en väst!
Snickers med sin snygga väst!

De värmer sig framför
Med cd.n som mamma skickade kom det en bras-dvd, Cole ska käcka sig!

Mina paket från Meeke!
Paket från The Meeke family;
Dagbok
Fleesefilt
Datorväska
Plattång
Body Cream och Body Splash
Tvål
Tvättlappar att tvätta datorn med
Tic-Tac
PassFodral
Sjal


Paket från Sverige!
Presenter från Sverige, fick;
Vitt och svart linne från Gina Tricot av Mamma och pappa
Svarta och vita trosor från Gina Tricot av Mamma och pappa
Tidningar och godis, av fastrar och farbror
Örhängen och nyckelring av Sophia
Tomtar av farmor och farfar
Armband av moster Marie
Hjärthalsband av mamma och pappa
Öppningsbarn halsband av Ellinor, med bild i ♥
Silver, kulörhängen av någon, :S



ALLA paket :D:D
Alla mina paket! Tack så jättemycket!


Tänkte somnat om lite men det gick inte så bra! Blev massa tjöt på msn istället och uppladdning av bilder!
Ska till Tinas syster Jennie klockan tio och äta frukost, så ska hoppa in i duschen snart!!

God Jul igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0