26/12-08 Rättelse och mys!

Ja, jag vet att det står Jennie Alexander Thielen, var inte mitt fel. Det blev fel när jag gjorde mitt Social Securtiy Card och jag orkade bara inte åka upp och fixa det igen, så jag tänkte att det inte spelade någon roll, inte så olikt Alexandra ändå så.

Kvällen hos Eric var mysig, vi spelade Wii, air hockey och hans julklapp från mig, Twister. Vi hade mjukis på oss Amanda :D
Blev lite drickande, det var två par och jag så jag fick hålla mig till godo med hundarna. Erics familj har "riktiga" hundar och fyra stycken till och med.
Kollade lite på Jackass the movie oxå, helt sjuk, men kul!

Bilder från kvällen!

Eric och Manu!
Eric och Manu going crazy!

Meli
Lite bowling på Nintendo Wii

Twister!
Twister time, blev några rundor, paromgång oxå bland annat!

Horney dogs!
Dylan blev lite sugen på Lily, hon gjorde väl inte överdrivet mycket motstånd precis!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mjukisar :D Yeah! Bra där Jennie!

2008-12-27 @ 21:38:08
URL: http://insulan.blogg.se/
Postat av: Ellinor

förstod att det inte var ditt fel , men det var bara kul juuu ! :)))))))))))

2008-12-28 @ 21:18:19
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0