27/12-08 VFF = fest

Kom hem från Eric vid 10, gjorde inte många knop, bäddade rent i sängen och satt vid datorn och sånt viktigt. Försökte förstå mig på Harpers hemsida men utan framgång.
Dagens gick mest ut på att vänta på att Evelina skulle komma till mig. Sov en liten stund men vaknade när familjen gav sig iväg för att kolla på bio.

Klockan 16 kom Evelina och hämtade mig och vi åkte ner till Jewles för att inhandla lite grejer till risgrynsgröt :D
Den blev hur god som helst. Monique kom oxå så hon fick smaka med, men mest var det jag och Evelina som åt såklart. Är kanske lite blond men jag visste verkligen inte att man kan göra risgrynsgröt på vanligt vitt långris.

Mums!
Risgrynsgröt, blev supergott!



Blev lite tjöt medan jag gjorde mig i ordning för "festen" som visade sig vara mest häng när vi väl kom dit, så pyjamas byxorna åkte på ganska snabbt.
Men först slog jag alla i air hockey och så spelade vi lite Nintendo Wii igen, bowling. Skåne/Norrland/mixat/Eric. Jag och Monique var i det blandade laget, och gissa vem som vann!


Jag spelar airhockey!
Airhockey mot Linn, blev lika!

Evelina!
Evelina skämdes för sina byxor =) så hon gömde sig bakom huset!

The winning team!
Jag och Monique vann såklart parbowlingen


Sen åkte Evelina hem :( skulle jobba i mon. Vi drack mer, spelade Twister igen. Jag och Monique hade en trevlig konversation om fylle historier och så, jösses, det var roligt!
Sen blev det lite salsa dansande, Never have I ever och lite posande (mer bilder på Facebook)


Monique och Jenga!
Vi spelade Jenga, sjukt kul när alla var så otroligt stadiga på hand!

Madde hade otur!
Den som välte tornet fick dricka en shoot!

Twister!
Spelade mera Twister och jag lyckades få nackspärr på något vänster!

Twister!
Kan ju säga att det var ju inte den mest bekväma ställningen jag hade!

Loser!
Självklart orkade jag inte sitta sådär och förlorade!

Salsa!
Sen blev det Salsa med Manu! (Ska tilläggas att han är typ 20 cm kortare än mig)

Never have I ever!
Sen blev det "Never have I ever", Linn tyckte det var pinsamt. Maria till höger!


De andra gick och lade sig vid 2. Jag och Monique sov i källaren där Wii befann sig, så det blev lite guitarr hero, sjukt kul, dock får jag nog fortsätta hålla mig till easy, medium var alldeles för svårt.


Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

haha då är du inte den ända som är blond. jag viste inget heller. ja det var synd att jag inre kunde stanna mer. det verka som ni hade roligt. var minder kul att jobba i dag men lite extra pengar blev det och det behövs alltid till DC :)

miss you my dear friend.. you mean alot.. (låter så mesigt på svenska :P)

många kramar xoxo

2008-12-29 @ 06:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0