29/12-08 Running och lite besviken!

Yepp, ni läste rätt. Vaknade vid elva och kände att det var dags för löptur, sagt och gjort, på med kläder för 3 plusgrader och ut. Var jobbigt, hemskt att ha så dålig kondis men jag genomförde i allafall en halvtimmas löpning med lite .
In och duscha och käka lite flingor. Vid ett kom Eric och hans kompisar Linn och Maria och hämtade mig, vi åkte till South Barrington för de ville se de enormt stora husen som finns där, jag fick hänga med som kartläsare i princip för Eric visste inte var det var. Sen visade han mig vart man går när man ska ha hjälp med kurser på Harper, så nu är jag redo, måste bara vänta tills den 5e.

Kom hem igen vid två typ, blev bara en kortis. Satte mig vid datorn och tjöta lite med folk, Sophia bland annat, de hade vart i stan, hon och Julia och sen mött upp mamma och pappa och kollat på Bond filmen, såg mysigt ut!
Gjorde absolut inget kul, väntade på mat i princip, blev masticholi (så stavas det verkligen inte men men) sen vid nio åkte jag iväg med Aarons stora monster bil till Vernon Hills och mötte upp de andra, Eric, Madde, Linn och Maria sen hade Amanda två kompisar oxå Jennie och Tobias, bara svenskar, åkte och spelade bowling, som är det stora nöjet här, det eller bio.
Gick inte alls bra till och börja med men sen rättade det till sig och jag gick ut med en spare och en strike i sista försöket och lyckades vinna rätt stort :D

Maria, Linn och Madde


Eric in action!


Amanda och Madde

På onsdag kommer Caroline! :D:D

Kommentarer
Postat av: phia

aa de va en bra dag! Julia har en ny vit jacka.. mkt speciell och dyyyr ;)

2008-12-30 @ 14:38:32
Postat av: Evelina Crona

så du fick vara med dom sen.. det var ju sssååå snällt av dom.. önska att vi bodde närme, då hade vi i alla fall haft varandra.. xoxo

2008-12-30 @ 16:07:45
Postat av: Björn

Alla bowlar i USA :D

2008-12-31 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0