30/12-08 Lider mot ett slut!!

Tog de svinsegt på morgonen innan Jennie kom igång och tog cykeln och kryssade sig genom snövallar och ispölar till posten för att sända lite hälsningar till Sverige.
Solen stog högt på himelen och det var bara perfekt att cykla så hon tog en till runda, checka omgivningen, blev omkörd av en polisbil som då inte körde i 25 miles men de har ju sina egna regler.
Svängde in på bibblan för att kolla om någon bra film gömde sig där men icke, hem igen och tjöta vid datorn ett bra tag.

Klockan 18 kom jag på att jag kanske skulle gå ur cybervärlden och ner i den riktiga, sagt och gjort.
Käkade lite mat, tjötade med Tina, hon hjälpte mig att beställa ett Buddypass till Washington :D:D jag ska åka!!

Sen kom hennes syster Sarah med hennes son Aideen som ska vara här över nyår, de stannade och tjötade i typ 3 timmar, jag stod mest och lyssnade är roligt nog.
Vid tio när de åkte tyckte Tina att vi kunde åka till Jewels och handla, så blev det, Carson och Aideen hoppade i en sån där bilvagn och jag fick fungera motor.

Carson och Aideen (han gör inte pirate eye)
Carson och Aideen!

Mat!
Amerikansk mat

Mat till folket för i mon kommer Carro klockan halv ett :D:D sen kommer Monique, Katex2 och Giny klockan åtta och ska käka snacks så, mums mums!!

Tjolahopp!!
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0