31/12-08 Drömde!

Hade en mysig dröm i natt....
drömde att jag var hemma i Sverige-Göteborg-Kungälv-Kärna-Torsby och hälsade på och mamma visste inget. Var verkligen hur mysigt som helst.

Tänker massa på den dagen då jag verkligen ÄR hemma, känns så himla långt borta. Det är en blandning av skräck och förhoppning. Känns som att jag kommer tröttna på Sverige efter en vecka, får inte hoppas det. Men det är väl så som människan funkar kan jag gissa, aldrig riktigt nöjd!

Min franska vän Johanna åkte ju hem för två veckor sedan och hon har redan tröttnat på alla fransmän så, men svenskar är ju en smula bättre så det ska nog lösa sig.
Nu ska snart min skånska kompis Ida åka hem :( fungerar tydligen inte med familjen, de kommer inse när hon åkte att de inte kunde få någon bättre. Men samtidigt som jag är ledsen för hennes skull så är jag lite avis, vill ha och äta kakan samtdigt.

Snart kommer min väldigt gamla och goa vän Caroline hit, kändes konstigt att prata med henne och säga, ses snart!
Mamma och pappa ringde oxå en sväng för att kolla om de kunde ringa senare, pappa är ju bara för söt han bara;
- Jennie, vet du vad jag har gjort idag?
- Hmm, nä!
- Åkt skridskor med Sophia och hennes kompisar på Skarpe Nord!!
Helt salig var han!! Jag har världens sötaste pappa, bara så ni vet!!

Me and my Johanna!
Jag och min Johanna!

Going Ida!
Ida, ska åka hem :(

Pappa och jag!
Jag och helt klart VÄRLDENS bästa pappa!  ♥

Kommentarer
Postat av: pappa Jan

Gulle dej, var rädd om dig 2009.

2009-01-02 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0