3/12-08 Bloggande!

Pratade med Evelina, min bästis i USA :P eller pratade, hon visste ju redan allt såklart eftersom jag skirver allt av värde här och hon är en väldigt flitig läsare. Det är det tråkiga med att blogga, har knappt något nytt att komma med, men samtidigt vill jag ju att ni ska veta allting kul som händer så.

Skulle ju skrivit brev idag :S illa Jennie, blev datorn för hela slanten istället, hann inte ens med Grey's idag, och då är det illa. :O Får rycka upp mig lägga datorn på is i morgon, får se hur det går. Ska gå bra, har jag bestämt mig för.

Så i morgon hoppas jag att snön har blivit bortskottad och att jag inte har sommardäck på min bil, för Jennie måste ut och shoppa upp sina pengar, det lilla som är kvar, faktiskt 40$, får ytterligare 57$ på fredag, ojoj, rik som ett troll, eller inte. Men nu har jag i allafall mina snygga fejk UGS så det är ju alltid nått.

Tina är on reserv i mon så jag fick sovmorgon, ska ju inte bli lite skönt!!

Bara så ni vet, älskar julmusik!! ♥

Toodels!!

Kommentarer
Postat av: jullan

jag slutar vid 2.. men kanske ska iväg på kvällen.. får se :) vi får hålla utkik efter varandra! puss

2008-12-04 @ 20:19:09
URL: http://juliath.blogg.se/
Postat av: Henke

Dum att lägga din nya fina dator på is tycker jag. Lär den inte må bra av.

2008-12-04 @ 21:14:53
URL: http://hengo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack :) Anlednigen är att jag skriver ut cv:t på papper i svartvitt eftersom jag inte orkar byta bläckpatroner, hehe. Det såg bättre ut om bilden var i svartvitt. All bra i Chicago?

2008-12-05 @ 01:07:58
URL: http://emelieborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0