4/12-08 Ute med mina gosisar!

Slappis dag idag, fick ju sovmorgon och tog vara på den, sov till halv elva, superskönt. Duschade och tog på mig lite finare kläder, sminkade mig lite. Skulle ut och slira lite med min KIA :P

Lite fjortis kanske! :S

"Dagens", hade de i alla fall halva dagen!


Åkte iväg till Target för att kolla lite, hittade såklart massa saker som jag bara ville köpa men har ju inga pengar, så himla tråkigt :( men jag har ju min dator, får vara glad för den.
Hittade lite kort som jag ska skicka till utvalda personer, blir lite dyrt att skicka paket till alla som jag så gärna skulle velat,
Sen åkte jag vidare till favvobutiken, Walmart, där som en man blev ihjäl trampad på Black Friday :S, helt galet. Inga dödsfall idag dock, var himla lugnt. Hittade några söta kort här oxå, köpte mina kära K-special flingor oxå.

Åkte hem, pratade med Tina. Hon tyckte jag kunde gifta mig med Cole sen när jag blir runt 30 och han typ 22, för hon ville ha mig som svärdotter :P hon e ju bara för bäst! :P
Sen blev det slappande framför datorn en stund innan jag fick åka och hämta Carson och åka på fotbolls träning, inomhus tack och lov. Satte mig i cafeterian på min plats och fortsatte skriva brev till farmor och Carro Barro.
När vi kom hem hade Aaron gjort mat, gjorde en sallad, utan sallad, men den blev okej. Skrev några julkort, ska fortsätta imon, måste ha några adresser, folk som inte fanns med på eniro, grrr.

Nu skall jag kolla dagens avsnitt av julkalendern, är ju ändå lite kul. Kollar för att få lite svensk julkänsla. Sen ska jag kolla mer på Grey's, är ju fortfarande på andra säsongen, tar ju evigheter, men jag gillar de så. Måste låna om dem i mon oxå.

Puss och kram, skumbanan!

Btw, mina gosisar är såklart mina fejk uggs. Kom på idag att under de tre månaderna jag varit här har jag hunnit köpa inte mindre än 9 par skor :O helt galet, men sååå kul! Nu vet ni de!

Kommentarer
Postat av: ellinor

vilken fin kofta kusin :)

2008-12-05 @ 17:43:36
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0