5/12-08 Slapp, som vanligt :S

Gick upp med ungarna, gick bra. Carson fick lite panik med sina termobyxor som inte kunde knäppas med en stor hoodtröja nerstoppad, och sen när jeansen inte ville gå ner i stövlarna. Men annars inga problem.

Gick en 2 min promenix med Snickers, var äckligt kallt, -14 grader, så där så näsan liksom klibbar ihop sig, vet inte hur jag ska beskriva det. Gick in och kröp ner i min varma säng igen, hade lite svårt att somna om men var ändå supertrött, gick tillslut med ögonbindel. Sov gott till klockan ringde halv elva.

Duschade och fixade lite, var sugen på en ägg macka, tog fram ägg och kastrull och grejer, men sen kom jag på att Tina hade slängt min kaviartub, som inte ens va slut, grrr, så det fick bli keso och en marmelad och ost macka.
Snackade med lillsyrran, hur mysigt som helst, sen kom mamma oxå så jag pratade lite med henne med.

Drog iväg till Walmart för att köpa fler julkort, sen till biblioteket för att låna om Grey's Anatomy, fick reda på att det var limit att låna om två gånger, så jag vet inte hur jag ska göra med säsong tre, kommer vara klar med tvåan, men men, det löser väl sig. Svängde förbi posten oxå och köpte massa frimärken, de hade inga 94 cents så jag fick tre andra valörer som blev 94, om någon vill skriva upp det i pannan. Gick en sväng med Snickers, frös halvt ihjäl. Tina ringde och sa att hon fått ett medelande om att det var någon skum typ som gick runt och plockade upp ungar med sin bil så hon ville att jag skulle åka ner till skolan när barnen slutade och se till så att de kom hem ordentligt.
När jag kom in var jag halvt förfrusen så jag gjorde mig en jättekopp varm choklad, men massa grädde, kaloribomb, oja!

Min varma chocklad!!
Säkert 3000 kalorier, men desto godare!


Sen ville stor Thielen snackade med, var oxå toppenmysigt, pratade roliga minnen, sånna som jag inte hört förut. Hon hade lite panik över att hennes studentliv snart är slut, förstår henne, så nu är det fest för hela slanten. Som min sista månad i goa Sverige, festade ju för fullt, oj, oj.
Sen var det dags att hämta barn, de ville såklart gå hem, men sa till dem att inte hoppa in i någon bil där de inte kände föraren i alla fall.
Carson åkte på basketträning och Cole kolla på tv, sen gick han till Zac, så var man ensam igen. Börjdae göra middag. Pratade med Alexander i typ 2 timmar, var mycket trevligt, han fick rundvandring i huset och så, var med mig när jag åt min köttfärslimpa, ugnsbakade grönsaker och tzatsiki, sviiiin gott.

Min mat!
Ser kanske inte allt för gott ut men OM det var!!


Aaron kom hem och vände, åkte och tog några öl med Troy, lovade att vara hemma til kl 21, fick sms kl 21, där det stod att Troy precis hade gett honom en ny öl och att han skulle vara hemma klockan halv tio. Gjorde ändå ingenting så, Cole kollade på  tv så.
Hände inte mycket mer den kvällen, kollade Grey's massor, åt skräp oxå, och pratade med Eric, i telefon för första gången på ett tag. :P

Nu ska ja SOVA!! Natti Natti
Sen fick jag åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0