7/12-08 Andra Advent!

Andra advent!
Andra Advent!


Vaknade vid elva, svintrött men kunde inte somna om. Familjen lämnade och jag kände mig ensammast i världen!
Satt och kollade på Grey's och allmänt på datorn till klockan två, då kände jag att jag kanske skulle ta tag i mig själv.
*pling* ett sms, kul, var från Monique, hon frågade om jag ville se på Twilight klockan fyra, klart jag ville de, hade ju ändå inget för mig. Duschade och åt lite mat, potatis, keso, tomat och morötter, mycket gött!
Kollade på Grey's oxå, är inne på tredje snart, sista avsnittet på andra var ju superlångt. Sen kom Monique och hämtade mig, Kate, en ny aupair följde efter med sin bil, mötte ännu en Kate där. Vandrade in, köpte biljetter och sen popcorn.

Twilight!
4 av 5 toasts!


Filmen var riktigt bra, mer romantik än vad jag trodde, var en vampyrfilm, men inte så som man är van vid utan MYCKET bättre. Får en 4a av mig, den var bra men kanske en aning seg ibland. Sen åkte vi hem igen, pratade med Monique, var mycket trevligt, hon är från South Africa så hon kan mycket bra engelska, ska nog hänga mer med henne, av två anledningar, hon är superskön och hon kan nog lära mig en del!

Kom hem, åt Slopy Joels och lite dessert, kollade lite på någon julklassiker som gick på tv, som tydligen går varje år.
Nu har jag svarat på massa medelanden på FB, alltid lika kul, ska ta och kolla klart på Grey's oxå, sen blir det nog lite tidigare i säng, har varit dålig på det den senaste tiden, jobb i mon!

Tudeloo!

Kommentarer
Postat av: Evelina Crona

ja men över ge inte mig :P haha

2008-12-09 @ 03:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0