8/12-08 Pappa 53 år, sikken ungdom!



Grattis Pappa!



Pappa här 52 år, men fortfarande likadan!

Sophia och pappa i Stockholm under bröllopsåret 2007!


Då var det måndag, hemma gillade jag inte måndagar, här spelar det inte så stor roll, är ju som att ha helg alla dagar, skönt, oja!
Gick upp med barnen, gick smidigt tills de där stupid snowbootsen skulle på, resulterade i en arg Carson, aja, tur att det går över fort i alla fall!
Gick upp och slickade igen alla julkorten, kände mig som Guldlocks pappa, alla som lyssnade på Trolles Trafikskola när ni var små, vet vad jag snackar om.
Tog på mig MASSA lager kläder och hoppade i mina gosisar och traskade ner till Jewels för att kolla lite.

Många brev!
Många brev!!

 
Hade tänkt skirva en sak här, men det suddades ut, onödig info, vill ni ändå ha den så kan vi ta det på msn eller facebook, två ställen som jag besöker dagligen, så ni får svar fort. Amanda du vet vad det handlar om!
Traskade in på Wolf Camera och kolla lite, ska dit i mon och beställa lite kort, kostar bara 5cent per kort, tyckte jag var himla bra, ska lägga alla mina 54$ på det.

Dusch och sen frukost, blev yoghurt och frukt idag, mycket gott, var bra längesen nu. Pratade lite med en nyklippt Henke på msn, fick bild, där han langade ett snyggt leende, får nog vänja mig vid frissen, men Henke du liknar din pappa mer och mer, bara så du vet! =)

Sen blev det Skypemöte med familjen, farmor var där oxå, för de hade ett litet kalas för pappa, så jag fick prata lite med henne oxå vilket var väldigt roligt, visade henne mitt rum och vår gran och Snickers, min bästa vän, not!!
Pappa visade vad han hade fått, han hade inte fått mitt kort dock :( men det kommer väl. Sen kom faster Anette oxå så jag fick prata lite med henne med, mycket trevligt. Hon skulle fira sin sista behandlingsdag i morgon med att äta stark Thaimat!

Sen kom Tina hem, hon var magsjuk stackarn så hon la sig i sitt rum och kurerade sig med soppa och grapejuice. Jag flydde upp på mitt rum, nejdå, kollade lite på Grey's, slappade mest. Sen pratade jag lite med folk på msn och så.
Åt två mackor innan jag åkte för att hämta Carson på skolan och köra henne till soccer, hon ville dock leka med Grace. Jennie var snäll idag och sa att det var okej, annars brukar jag vara hård med att det faktiskt är träning, svängde förbi Wolf Camera och hämtade upp bilder för Tina. Mötte Cole på vägen hem, han ville göra läxa med Connor.

Kollade ännu mer på Grey's, sen pratade jag vääääldigt länge med Amanda på msn, mycket givande faktiskt, tyckte vi båda. Men det är som Vegas, vad som sägs på msn, stannar där!
Fick dock dissa henne då magen kurrade så ni där hemma skulle kunnat höra det. Aaron och Cole hade ätit bakpotatis, visste inte att det var så lätt att göra det, bara att göra lite hål i den med en gaffel och sen in på en tallrik i micron i 10 min, fick köra den lite till för den va så stor, åt den med keso, och lite köttfärs från igår.
Kollade lite Family Guy med Cole, hysteriskt kul, helt galna ju.

I mon fick jag sovmorgon, ska bli skönt, ska kolla lite Grey's nu, är himla bra asså, är verkligen beroendeframkallande, addictive.



Gulligt! ♥

Fick julkort av Carrosen idag med :D:D jättegulligt


Love you all!! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

KOM HEM NU !!!!

jag skall åka på fredag och prata med hon som skall sy upp min klänning, hade velat ha dig med dig precis som jag var med dig när du köpte klänning :)))))

<3<3<3

2008-12-09 @ 20:01:31
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0