9/12-08 Snöigt!

Fick sovmorgon idag, mycket skönt! Har slappat nått helt otroligt i dag, vet knappt vad jag gjort.
Gjorde en ultra light workout, sen en varm dusch, följt av en god yoghurt frukost. Kommer inte ihåg om jag kollade på Grey's eller pratade på msn :) har gjort båda från och till hela dagen så.

Kände tillslut att det var dags att göra nått vettigt med dagen, tog på mig mycket kläder, snöade ute, igen. Traskade ner till Wolf Camera, skakade av mig all snö och traskade in.
Fick efter lite hjälp rutin på maskinen, fick sitta och klicka på alla bilder jag ville ha, hade tack och lov rensat ganska bra iallafall. Berättade inte om mannen som jobbade där igår som frågade var jag var från. Sa till honom då att jag var från Göteborg, han började då prata om när han var i Stockholm. Sa att göteborgare inte riktigt gillar stockholm, no offense.
Så idag kom han ihåg det och började så "vet att ni göteborgare inte gillar Stockholm, men...." sen var han igång, tjötade med mig från och till under hela tiden jag var där vilket gjorde att mitt besök blev dubbelt så långt och dubbelt så svettigt. Det jag hatar med vintern och ALLA kläder man måste ha på sig, blir ju kanonvarmt när man kommer in.
Fick i allafall beställt massa bilder och det kostade bara 13$, helt sjukt billigt ju, blev helt chockad.

Kom hem ganska lagom till att barnen kom hem, de gick dock igen till kompisar, fast Carson kom tillbaka, Eden var inte hemma. Tina var oxå hemma, Aaron jobbade, så hon beslutade att vi skulle äta kina mat. Hon och Carson drog iväg. Jag gick upp och snackade på msn, alltid lika kul.
Sen blev det mat, mycket gott och mycket mat. Kollade lite tv med Cole och gjorde chokladbollar med Carson, går inte att misslyckas med *mums*.

Sen ringde Evelina, blev att vi pratade i 3 timmar :S helt galet, pratade om allt möjligt. Hon berättade att hon inte kan vara ledig på nyår :'( himla tråkigt, får se om jag överlever det. Nu skall jag kolla mer på Grey's, ska bara svara på lite mail och så. Kanske får sovmorgon i mon, skulle få sms av Aaron, hoppas det står, "You can sleep in" =)

Natti Natti

Dagens låttips: Valentine - You and me (finns på chilirec.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0