10/9-08 Jag ar en riktig datanörd!

Data nörd = Jennie


Jag star for det, idag funkade inte datorn, nar jag var ledig och allt :( blir man inte trott da eller?
Men dagen borjade i allafall bra, sov till 10 saaaa himla skont :D
Sprintur, gick piss daligt, fick ga en bit, mina knan varkte och fick kramp i vaderna, dags for nya skor? Inte an, har inte riktigt pengarna, kanske nar vi drar upp till Kenuscha nasta gang! :)

Forsokte fixa datorn, drog ut alla sladdar, stoppade tillbaka dem, stangde av, satte igang, men icke! Smsade Aaron, han ringde och sa att jag skulle gora precis vad jag hade gjort. Orkade inte med den. Kollade lite pa Bourn Ultimate istallet, men blev rartlos och tankte att nu sa jag fixa de dar trakiga korkortet. Satte mig till ratta i sangen och laste alla 50 sidorna, visade sig att typ 15 av dem var bilder :) ibland blir man glatt overraskad.

Aaron kom hem och satt med en supporter fran Yahoo och fixade datorn, snall ar han! Jag somade framfor filmen, fattar inte varfor, va bara supertrott!
Tina gjorde middag, biff och potatis, gott, smakade sommar!

I mon ar jag ledig igen, hoppas att fa prata med sverige, saknar verkligen er nar datorn inte funkar!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: kristin

datorer är fan riktigt pissjobbiga ibland! jag förstår verkligen din frustration! haha! och bloggen är ännu snyggare nu!! toppbetyg!!;) ^^

2008-10-11 @ 10:39:11
URL: http://mintextrakt.blogg.se/
Postat av: ellinor

du är sööt !: )

du skriver så långa kommentarer så jag kommer inte ihåg vad du skriver :)

men det är progammet är himla bra ! :) hihihihi

saknar dig

:*

2008-10-11 @ 14:06:27
URL: http://ellaabella.blogg.se/
Postat av: Evelina Crona

säg bara till när du vill dit igen. jag är alltid på när det gäller shopping. måste dock spara pengar om vi ska till SF :D

2008-10-14 @ 02:19:07
Postat av: Evelina Crona

säg bara till när du vill dit igen. jag är alltid på när det gäller shopping. måste dock spara pengar om vi ska till SF :D

2008-10-14 @ 02:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0