1/10-08 Galet jobbig eftermiddag/kvall!

Var ledig pa morgonen sa jag passade pa att sova till tio!
Cyklade till Karen kl 21.30 igra kvall nar Tina kom hem, ville gora nagot. Kollade pa tva avsnitt av Medium!

Kollade klart pa Disturbia och stack ut och sprang, ska ha en liten vilodag i morgon for jag hade ont i hoften :S
At frukost och ringde hem. Julia svarade, lika forvanad som alltid nar jag ringer, kan bero pa att det inte hander allt for ofta. Ville egentligen prata med mamma men hon var inte hemma an sa jag vantade en timma!
Var jatte kul att fa prata med mamma. Hade sagt till Julia att hon inte skulle namna att jag hade ringt bara fa henne att svara, ville att hon skulle fa en glad overraskning :D och overraskad blev hon. Pratade i en halvtimma om vad jag gor har pa dagarna och hur hennes resa hade varit, hon var helt begastriad av allt hon varit med om och alla manniskor fran hela varlden som hon traffat!
Pratade om att jag ska komma upp och traffa henne. Kom pa att jag kan bo hos Ann som jag traffade i NY, perfekt ju. Gillar att man kanner folk fran over hela landet :D sa jag smsade henne och hon trodde att de skulle ga bra. Kul att fa traffa henne igen oxa, umgicks ju en del med henne i NY sa.

Blev ensam hemma, snackade lite med folk pa msn innan jag cyklade ner till barnens skola, de skulle gora fageskrammor. Stod och vantade pa dem i tio minuter, trodde att de skulle komma. Traffade Cole's kompis Zac. Bestamde mig for att byta stalle, da hittade jag dem. Aaron donerade ett par gamla jeans till bygget. Var helt galet, massa ungar overallt. Varje klass gjorde varsin fagelskramma.

carson stoppar byxorna med ho!


resultat


coles fagelskramma


Stannade en stund, men cyklade hem fore dem. At lite av potatismoset fran igar och borjade kolla pa Epic Movie!

Nar barnen kom hem var de hur arga som helst pa varandra, hade a hard time, att fa dem att inte sla ihjal varandra. Cole ringde Aaron och berattade vad som hant och jag fick prata med honom oxa. Aaron bara skrattade och sa typ, lycka till och att han hade ett baseboll tra i garaget om jag behovde anvanda de ^^
Forsokte fa dem att ata nagot, brukar bli battre da. Gick val sadar. Gick ut med Carson och hoppade studsmatta for att Cole skulle kunna koncentrera sig i lugn och ro. Men efter ett tag sa jag att han oxa var ute. Hoppade lite tilsammans och gjorde natt som de kallade Mumien, var ratt kul faktiskt, men gammal som jag ar blev jag trott och fick ont i huvudet. Filmade och tog lite kort nar de gjorde volter.

Mina sma odjur! :D


Carson




Cole pa sin mini moppe
Sen ville Cole visa sin dirtybike.


Sen blev vi hungriga och at en sallad eller tjosan som Tina hade gjort pa morgonen. Var faktiskt helt okej. Kollade pa nagon film med Hazelhoff och sen en Halloween movie. Gjorde varm choklad. Cole stackarn hade nog feber, himla snuvig oxa. Vet inte om de blir nagon skola for honom i mon. Far Tina avgora.
I mon ska jag aka till Old Navy och byta mina byxor som jag kopte i Kenusha, upptackte att det var hal i dem nar jag kom hem :( himla skit. Hoppas jag kan hitta ett par nya.

Natti natti, ska prata med Niklas i mon oxa, langesen nu. ♥
Hoppas att de dar hemma far igang den lilla datorn oxa, vill kunna prata med dem mera.
Saknar er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0