11/10-08 Stolt!

Kanner mig as stolt :D Korde Carson till Chicago O'hare idag. Gick hur bra som helst och jag hittade hem utan problem oxa, kanner att jag borjar kunna det dar med att kora bil i  USA nu! :)

Nu sitter jag och ater knackebrod, ska snart ta cykeln ner till den parken jag upptackte haromdagen. Ska ta en svang ner till Jewel Osco oxa, maste kopa en pumpa tills i morgon! :D
Ska gora lite ris och varma kycklingen fran i torsdags, sen ska jag aka till Karen och kolla pa film och mysa!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: kristin

haha jaa det tycker jag verkligen att alla borde!:P haha är riktigt impad på din potential;) hehe

2008-10-12 @ 10:50:57
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0