12/10-08 Halloween party

Akte och kopte en pumpa pa Jewels nar jag pratat fardigt och kollat lite pa Chicago Bears som enligt Aaron spelade as daligt, jag fattar inte sa mycket an, tycker mest de springer runt och drar ner varandra!

Borjade gora mig iordning, sminkade mig med sa mycket ogonskugga jag kunde, hade inga skrikiga fager tyvarr sa det fick bli mycket bara! Stod och lockade/volangade haret i en halvtimma och lyssnade pa party musik, var sa himla sugen pa att ga ut.
Resultatet!

Akte tidigare till Karen for jag ville vara dar nar folk kom, trodde att det skulle komma fler. Kom nagra grannar och sa, vi at kex och ost, sa himla gott, var jatte langesen. De Brasilianska flickorna kom inte forran efter fem, det var sagt fyra. Vi gjorde Trick or Treat, var ratt kul, fick nagra chokladbitar, tog massa kort, dock inte med min kamera, hoppas fa bilder av Karen och Steph.

En bild pa Karen som var Playboy bunny!


At chilli, jattegott men jag hade atit for mycket kex sa jag blev jatte matt. Sen satt vi bara och snackade. De akte hem tidigt, halv atta tror jag.

Jag, Karen och Steph satte oss och kollade pa The Fog, skulle vara en skrackfilm men jag kande mig som Carro, tyckte mest att det var jobbigt, for det var sa uppenbart allting. Fick lana mysklader av Karen. Akte hem vid tio, as trott. Gick ut med Snickers, helt otroligt, 12 oktober och det gick att ga i linne och pyjamasbyxor utan problem! Som svensk sommar, hur skont som helst.

I mon ar barnen lediga, Columbus day, Tina ar on reserv sa jag hoppas att hon inte blir inring sa vi kan aka till IKEA, vill kopa choklad till Karen, ska nog gora det anda, tar med mig Carson.

Nu ska jag upp och kolla om jag fatt nagot svar av Niklas, skickade mms till honom! ^^
Natti natti

Kommentarer
Postat av: faster

Oj. jag hade glömt att de firar halllo två veckor innan oss. Var det som i ET filmen där hela kvarteret sprang runt med typ filmkostymer och såg verkligen real ut. roligt och spännande att följa dig på bloggen. kram Anette

2008-10-13 @ 16:37:01
Postat av: jennie

fast de gor de inte :) va bara Karen som ville ha ett halloween tema :) riktiga halloween ar den 31 oktober!

2008-10-14 @ 21:57:15
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0