12/10-08 Hanna baby!

Slappar sondag! Vaknade av mig sjalv klockan 10.40. Somnade sent i gar, klockan tva, hade en acklig typ nyckelpiga som surrade runt. Fick bli operation mosning! :D
At havregrynsgrot till frukost for en gangs skull, pratade med Niklas och kollade runt pa bloggar.
Sag att Hanna hade uppdaterat sin blogg, bara for mig, sa himla gulligt. Saknar henne!

Snart skall jag aka och kopa en pumpa till Karens hejda Halloween fest och ta pa mig min super snygga, as tighta,korta, disco/hippi klanning! ^^
Kanske ska kolla lite pa nar Chicago Bears spelar forst, Footballs sondag!

See ya


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha absolut! måste se till att göra något iaf! tack för pushen!:D aa verkligen, det är dödens ibland, får ångest nästan.. men det blir nog bra till slut! ha en sårolig halloween nu!! hade också velat vara med:/ :) ha det bäst!! kraam

2008-10-12 @ 22:08:55
URL: http://mintextrakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0